Gå til innhold

wow!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Når en mamma og en pappa koser på en spesiell måte sånn at pappafrøet og mammafrøet smelter sammen..."

Men det var kanskje ikke det du tenkte på? :P

Gjest Shira12
Skrevet

Tenk og ha så mange kilo inni magen da.

Jeg følte meg som en flodhest med en baby på litt over 3 kilo jeg.

Skrevet

... og SEKSTISEKS centimeter lang !!!

Kjære mi tid.

Skulle dei i det heile tatt kunna vurdert noko anna enn keisersnitt her? Eg blir svimmel ved tanken.

Skrevet

"Når en mamma og en pappa koser på en spesiell måte sånn at pappafrøet og mammafrøet smelter sammen..."

Men det var kanskje ikke det du tenkte på? :P

Det var gummien som var gått ut på dato. Den endte opp litt fillete ved roten?

Skrevet

Gosh!

Hakket verre enn min svigerfar som var seks kilo ved fødselen - og ble født på "normalt" vis...

Skrevet

Oj, tenk å få et nyfødt barn som er like stort som et barn på 5-6 mnd!!!

Skrevet

Da vi var på Riksen med poden da han var nyfødt traff vi en liten familie med en babygutt på rundt 3 mnd. Trodde vi. Gutten var ca. 6 kg, 60 cm lang og bare en liten uke gammel....

Han ble forøvrig også tatt med keisersnitt.

Skrevet

Og jeg som alltid har kommentert på de "nyfødte" på tv og sagt at det ikke går an å være så stor ved fødselen. Nå kan jeg bite ordene i meg ;)

Skrevet

Det var gummien som var gått ut på dato. Den endte opp litt fillete ved roten?

Hehe.. Daså :-)

Skrevet

Og jeg som alltid har kommentert på de "nyfødte" på tv og sagt at det ikke går an å være så stor ved fødselen. Nå kan jeg bite ordene i meg ;)

Heldigvis! Jeg blir irritert hvis folk sier sånn til f.eks en film eller noe. "Den babyen er altfor stor til å være nyfødt". SELVSAGT er den det! Og er ikke det en positiv ting? Skulle de brukt nyfødte babyer under innspillingen istedet?

Det blir litt som å se på Jurassic Park og peke på dinosauren og si: "den der er datamanipulert, den *kan* ikke være ekte!" Doh...:)

Skrevet

Jeg vet om en som veide over 6 kg da han ble født, og han ble ikke tatt med keisersnitt. Moren gikk en måned over tiden.

Skrevet

Heldigvis! Jeg blir irritert hvis folk sier sånn til f.eks en film eller noe. "Den babyen er altfor stor til å være nyfødt". SELVSAGT er den det! Og er ikke det en positiv ting? Skulle de brukt nyfødte babyer under innspillingen istedet?

Det blir litt som å se på Jurassic Park og peke på dinosauren og si: "den der er datamanipulert, den *kan* ikke være ekte!" Doh...:)

For de bruker heldigvis ikke dukker ;)

Skrevet

... og SEKSTISEKS centimeter lang !!!

Kjære mi tid.

Skulle dei i det heile tatt kunna vurdert noko anna enn keisersnitt her? Eg blir svimmel ved tanken.

22 cm lengre enn jenta mi som nyfødt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...