Gjest Pontiac Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178357 Jeg blir så forbannet og frustrert av slikt. Er det for dårlig sikring av båtene? Er det ikke mulig å få strengere krav til transporten av olje? Det får jo så forferdelige store konsekvenser når uhellet først er ute. 0 Siter
Sør Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Dette er jo ikke "transport av olje", men olje til eget bruk. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Dette er jo ikke "transport av olje", men olje til eget bruk. Med vennlig hilsen Med "transport av olje" så mente jeg akkurat det.....å transportere olje fra en plass til en annen. (uavhengig hvor og til) Det hender jo for ofte slike "uhell" og konsekvensene er så store. 0 Siter
petter smart Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Som sør sier, det var ikke snakk om transport av olje her. All oljen var til eget bruk. En kan ikke nekte skip å ha drivstoff ombord. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Som sør sier, det var ikke snakk om transport av olje her. All oljen var til eget bruk. En kan ikke nekte skip å ha drivstoff ombord. Ja, har skjønt dette, men jeg mente selve transporten, altså å frakte oljen fra a til b, hvor lang eller kort det nå måtte være. Jeg syntes det burde være strengere krav til skipene. Det skjer for ofte slike "uhell" og konsekvensene er så forferdelig store. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.