Gå til innhold

Stort oljesøl.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178357

Jeg blir så forbannet og frustrert av slikt. Er det for dårlig sikring av båtene? Er det ikke mulig å få strengere krav til transporten av olje?

Det får jo så forferdelige store konsekvenser når uhellet først er ute.

Skrevet

Dette er jo ikke "transport av olje", men olje til eget bruk.

Med vennlig hilsen

Gjest Pontiac
Skrevet

Dette er jo ikke "transport av olje", men olje til eget bruk.

Med vennlig hilsen

Med "transport av olje" så mente jeg akkurat det.....å transportere olje fra en plass til en annen. (uavhengig hvor og til)

Det hender jo for ofte slike "uhell" og konsekvensene er så store.

Skrevet

Som sør sier, det var ikke snakk om transport av olje her. All oljen var til eget bruk. En kan ikke nekte skip å ha drivstoff ombord.

Gjest Pontiac
Skrevet

Som sør sier, det var ikke snakk om transport av olje her. All oljen var til eget bruk. En kan ikke nekte skip å ha drivstoff ombord.

Ja, har skjønt dette, men jeg mente selve transporten, altså å frakte oljen fra a til b, hvor lang eller kort det nå måtte være.

Jeg syntes det burde være strengere krav til skipene. Det skjer for ofte slike "uhell" og konsekvensene er så forferdelig store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...