fuji1365380447 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg er sliten etter konstant baby - mye hjemme alene osv. Nå har jeg endelig fått noen timer "fri" på formiddagen til å hygge meg alene, og jeg vet ikke hva jeg skal finne på på sparket... Orker ikke å trene - er så lemster og støl etter gårsdagens trening. Har ringt for å undersøke om det er noen ledige timer til hudpleie eller massasje, men det er jo alt for kort frist... Har ikke så mye penger, så jeg kan ikke shoppe. Hva ville du gjordt dersom du fikk noen uventede timer fri? 0 Siter
Debra-irl Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Badekar m en kopp te og en bok. Sove etterpå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Har plutselig fått 2 timer fri selv her, og jeg skal SOVE!!! 0 Siter
Zarine Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Sove! Med mindre du får sove nok saman med babyen, da... Det fikk eg med førstemann, men det er leeeenge sidan, det. ;-) Alternativ 2 - kino. Alternativ 3 - "barnevognfri" kafé Alternativ 4 - Symjehall og badstu 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Eller når jeg tenker litt etter, jeg tror jaggu jeg ville brukt tiden på et langt bad i badekar eller en god stund i dusjen, klippet neglene, shavet leggene, smurt kroppen med fuktighetskrem, og stelt ordentlig godt med meg selv. Så ville jeg antagelig brukt tida på å rydde, fordi det er umulig å rydde med barn løpende i beina eller gubbemann som sitter i sofaen og glor. Ønsker meg et par timer alene til å rydde jeg. Men mine timer akkurat i dag skal brukes på soving. 0 Siter
Kalevala Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg ville satt meg rett ned i godstolen med en bok 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg hadde tatt meg en deilig og lang dusj/bad, shavet legger, smurt megselv i bodylotion og ellers pleiet megselv. Så hadde jeg satt meg ned i sofaen og lest f.eks costume, sammen med favoritt sjokoladen, evnt smoothie 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Lest boka mi. Gått en tur. Puttet bilder i album. Skrevet brev. Surfet på nettet... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Satt meg godt til rette på en kafé med bok, kaffe latte og kake :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg ville ringt venner å spurt om vi skulle ta en kaffe en plass, for så å hjem til badet for å ta full overhaling Ikke mye man rekker før ungen vil noe når det er hjemme 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Jeg var totalt forvirret over å plutselig "bli kastet ut" hjemmefra i dag. Mannen min sa at nå vi jeg ikke se deg her hjemme på mange timer. Jeg dro i svømmehallen og svømte 1000 meter, mens jeg kikket på folk og koste meg. Så satt jeg leeeng i badstuen før jeg dusjet og sminket meg og tok meg god tid. Så stakk jeg på uplanlagt (det er ikke ofte jeg kan stikke innom lenger...) besøk til en venninde og pratet i et par timer. Så gikk jeg i butikken og handlet uten å skynde meg. Da jeg kom hjem var det så deilig å se Pippelippen og mannen min igjen. Nå har jeg kost meg med kveldsstellet, mens mannen min lager deilig tre retters middag til meg. Nå skal vi kose oss med vin og god mat! God lørdagskveld folkens! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg var totalt forvirret over å plutselig "bli kastet ut" hjemmefra i dag. Mannen min sa at nå vi jeg ikke se deg her hjemme på mange timer. Jeg dro i svømmehallen og svømte 1000 meter, mens jeg kikket på folk og koste meg. Så satt jeg leeeng i badstuen før jeg dusjet og sminket meg og tok meg god tid. Så stakk jeg på uplanlagt (det er ikke ofte jeg kan stikke innom lenger...) besøk til en venninde og pratet i et par timer. Så gikk jeg i butikken og handlet uten å skynde meg. Da jeg kom hjem var det så deilig å se Pippelippen og mannen min igjen. Nå har jeg kost meg med kveldsstellet, mens mannen min lager deilig tre retters middag til meg. Nå skal vi kose oss med vin og god mat! God lørdagskveld folkens! Så bra at du fikk en fin fridag og at du klarte å slappe av. Det har dere alle godt av! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.