Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med fritiden i dag?

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er sliten etter konstant baby - mye hjemme alene osv.

Nå har jeg endelig fått noen timer "fri" på formiddagen til å hygge meg alene, og jeg vet ikke hva jeg skal finne på på sparket...

Orker ikke å trene - er så lemster og støl etter gårsdagens trening.

Har ringt for å undersøke om det er noen ledige timer til hudpleie eller massasje, men det er jo alt for kort frist...

Har ikke så mye penger, så jeg kan ikke shoppe.

Hva ville du gjordt dersom du fikk noen uventede timer fri?

Skrevet

Har plutselig fått 2 timer fri selv her, og jeg skal SOVE!!!

Skrevet

Sove!

Med mindre du får sove nok saman med babyen, da... Det fikk eg med førstemann, men det er leeeenge sidan, det. ;-)

Alternativ 2 - kino.

Alternativ 3 - "barnevognfri" kafé

Alternativ 4 - Symjehall og badstu

Skrevet

Eller når jeg tenker litt etter, jeg tror jaggu jeg ville brukt tiden på et langt bad i badekar eller en god stund i dusjen, klippet neglene, shavet leggene, smurt kroppen med fuktighetskrem, og stelt ordentlig godt med meg selv.

Så ville jeg antagelig brukt tida på å rydde, fordi det er umulig å rydde med barn løpende i beina eller gubbemann som sitter i sofaen og glor.

Ønsker meg et par timer alene til å rydde jeg. Men mine timer akkurat i dag skal brukes på soving.

Skrevet

Jeg hadde tatt meg en deilig og lang dusj/bad, shavet legger, smurt megselv i bodylotion og ellers pleiet megselv. Så hadde jeg satt meg ned i sofaen og lest f.eks costume, sammen med favoritt sjokoladen, evnt smoothie :)

Skrevet

Lest boka mi. Gått en tur. Puttet bilder i album. Skrevet brev. Surfet på nettet...

Skrevet

Satt meg godt til rette på en kafé med bok, kaffe latte og kake :-)

Skrevet

Jeg ville ringt venner å spurt om vi skulle ta en kaffe en plass, for så å hjem til badet for å ta full overhaling :) Ikke mye man rekker før ungen vil noe når det er hjemme :)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg var totalt forvirret over å plutselig "bli kastet ut" hjemmefra i dag. Mannen min sa at nå vi jeg ikke se deg her hjemme på mange timer.

Jeg dro i svømmehallen og svømte 1000 meter, mens jeg kikket på folk og koste meg. Så satt jeg leeeng i badstuen før jeg dusjet og sminket meg og tok meg god tid.

Så stakk jeg på uplanlagt (det er ikke ofte jeg kan stikke innom lenger...) besøk til en venninde og pratet i et par timer.

Så gikk jeg i butikken og handlet uten å skynde meg.

Da jeg kom hjem var det så deilig å se Pippelippen og mannen min igjen. Nå har jeg kost meg med kveldsstellet, mens mannen min lager deilig tre retters middag til meg.

Nå skal vi kose oss med vin og god mat!

God lørdagskveld folkens!

Skrevet

Jeg var totalt forvirret over å plutselig "bli kastet ut" hjemmefra i dag. Mannen min sa at nå vi jeg ikke se deg her hjemme på mange timer.

Jeg dro i svømmehallen og svømte 1000 meter, mens jeg kikket på folk og koste meg. Så satt jeg leeeng i badstuen før jeg dusjet og sminket meg og tok meg god tid.

Så stakk jeg på uplanlagt (det er ikke ofte jeg kan stikke innom lenger...) besøk til en venninde og pratet i et par timer.

Så gikk jeg i butikken og handlet uten å skynde meg.

Da jeg kom hjem var det så deilig å se Pippelippen og mannen min igjen. Nå har jeg kost meg med kveldsstellet, mens mannen min lager deilig tre retters middag til meg.

Nå skal vi kose oss med vin og god mat!

God lørdagskveld folkens!

Så bra at du fikk en fin fridag og at du klarte å slappe av. Det har dere alle godt av! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...