Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Jeg er enig i at jeg har hatt for mye dårlig sex og at god og dårlig sex ikke kan sammenlignes.

Men det er allikevel sjelden jeg angrer på selve sexen, da ;)

Ok, angre er kanskje å ta litt hardt i ....

Men OM han var idiot, og OM sexen var dårlig - da hadde du angret ;)

Fortsetter under...

Jeg tror mange menn tenker slik i utg.punktet. Det er en underforstått forståelse at sex første kvelden = en engangsforeseelse.

Men om sexen er sinnsykt bra, så hender det jo man glir over i en "friends with benefits" avtale, og om man rett og slett synes veldig om personen, så hender det også at det _kan_ utvikle seg til noe mer.

To av mine forhold begynte med sex første kvelden, og han ene var egentlig en sånn type som hadde veldig prinsipp mot "sånne" jenter.

Så ideelt sett bør man vel vente om man vil noe mer, men viser du deg fra din mest sjarmerende side så går det seg nok til lell ;)

"Mot sånne jenter"...

Fy fan, snakk om idiot. Hva med han selv da? Er han noe "bedre"??

Annonse

"Mot sånne jenter"...

Fy fan, snakk om idiot. Hva med han selv da? Er han noe "bedre"??

Da vi møttes var han 21 år, og hadde 29 stykker på samvittigheten. I tillegg var han utro en hel del ganger og lystløgner. Men da han fikk vite at jeg hadde en vibrator i nattbordskuffen.. gud bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...