Gjest MiaMariaa Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg logget meg på Msn web-messenger en gang fordi jeg ikke fikk den vanlige MSN'en til å virke. Og nå blir jeg automatisk pålogget den webdritten hver gang jeg starter PCen. Ikke får jeg logget av på MSN sine sider heller. What to do? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Slett web messenger, og last ned nyeste messenger. 0 Siter
Mañana Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Skriv msconfig i Kjør-menyen, så kommer du fram til systemkonfigurasjon hvor du kan legge til og fjerne programmer som automatisk starter når du slår på PC'N. Huk av på MSN Messenger under kategorien OPPSTART. 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Skriv msconfig i Kjør-menyen, så kommer du fram til systemkonfigurasjon hvor du kan legge til og fjerne programmer som automatisk starter når du slår på PC'N. Huk av på MSN Messenger under kategorien OPPSTART. Kjør-menyen? Hvor finner jeg den da? 0 Siter
Mañana Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Kjør-menyen? Hvor finner jeg den da? Start - Kjør... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.