Gå til innhold

Hvordan er din mest romantiske kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare dere to, ingen unger og ingen som forstyrrer.

Hva gjør dere?

hidi, the scorpion
Skrevet

Husker ikke.

Ler meg ihjel....

Det er den veien det går med de fleste av oss!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bare kveld, ikke dagen også?

Da må det bli en lys sommerkveld.

Vi starter med en lengre mc'tur. Kjører inn på smale skogsveier og finner et tjern. Tar frem mat og drikke fra sideveskene på mc'en. Etter et lett måltid, bader vi nakne i tjernet og elsker på bredden etterpå.

For så å ta turen hjem. Hjemme lager vi en god kjøttfondue med rødvin til. Og avslutter det hele på skinnfellen forann peisen :-)

Skrevet

Sist badet vi sammen, drakk rødvin i badekaret og lå der helt stille med ansiktsmaske begge to. Så la vi oss i hver vår ende av sofaen, spiste italiensk take out og så mafioso filmer. Det kan vi selvsagt gjøre når barna er hjemme også, men det var digg å ha det helt stille i huset, drikke masse rødvin og se film på prosjektor med skikkelig lyd.

Jeg får litt fnatt av ordet romantisk så jeg vil ikke påstå at jeg er det.

Skrevet

Bare kveld, ikke dagen også?

Da må det bli en lys sommerkveld.

Vi starter med en lengre mc'tur. Kjører inn på smale skogsveier og finner et tjern. Tar frem mat og drikke fra sideveskene på mc'en. Etter et lett måltid, bader vi nakne i tjernet og elsker på bredden etterpå.

For så å ta turen hjem. Hjemme lager vi en god kjøttfondue med rødvin til. Og avslutter det hele på skinnfellen forann peisen :-)

Neida, kom gjerne med dagen også :)

Skrevet

Du mener sånn på ordentlig og ikke bare i drømme?

Det hender jo rett som det er, en av de få fordelene man har som deltids-alenemor. :o) Som regel ender det foran tv'n, kanskje med noe godt å spise, evt. en sen middag, litt småklining i sofaen mens vi ser film/tv, småprat, gjerne levende lys (det har vi ofte på denne tiden av året!).

Spesielt romantisk er det jo ikke, men så er ingen av oss spesielt romantiske heller.

Gjest Shira12
Skrevet

Vi er nok ikke de aller mest romantiske, men vi gjør ting vi trives med.

Som lage en god middag/kvelds sammen. En god vin til. Prate om løst og fast.

Så en god film sammen med hvert vårt rødvinsglass.

Ett felles bad i badekar er også noe vi setter pris på *savner badekaret vårt*

Skrevet

Du mener sånn på ordentlig og ikke bare i drømme?

Det hender jo rett som det er, en av de få fordelene man har som deltids-alenemor. :o) Som regel ender det foran tv'n, kanskje med noe godt å spise, evt. en sen middag, litt småklining i sofaen mens vi ser film/tv, småprat, gjerne levende lys (det har vi ofte på denne tiden av året!).

Spesielt romantisk er det jo ikke, men så er ingen av oss spesielt romantiske heller.

Både i virkeligheten og i drømmen om den perfekte kveld :)

Skrevet

Helst er vi i utlandet og går på konsert, tar en øl eller et glass vin etterpå og går på hotellet og koser oss.

Alternativt hører vi musikk eller ser film på tv/dvd og avslutter på samme måte.

Gjest Pontiac
Skrevet

Stille og rolig hjemme, vin, lys, kos.

Men den aller mest romantiske kveld jeg kunne fått nå var en helg på spahotell tror jeg.

Begynne dagen med en dukkert i et godt varmet basseng, litt jacuzzi mm. Ansiktsbehandling, kroppsmasasje, stell av hår og føtter, negler.

En middagshvil.

Middag på hotellet, litt dans og en drink.

Elske det meste av natten.

Jepp, en sånn helg, dag, kveld vil jeg ha :D

Skrevet

Ser en god grøsser eller en klassisk zoombi-film, med dempet belysning.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vil ikke komme for mye inn på detaljene, men det inneholder mye grønne planter og stuede tyttebær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...