Gå til innhold

Henger dere bildene høyt?

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• org

3

• birdie

3

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det der var ikke pent. Hva er vitsen med å henge bildene så høyt? *klø seg i hodet*

Skrevet

Hos oss henger bildene i øyehøyde. Ikke oppunder taket nei.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var helt grusomt! Man får jo nakkesleng om man virkelig vil se de bildene...

Høyst uvanlig, vil jeg tro!

Skrevet

Det der var ikke pent. Hva er vitsen med å henge bildene så høyt? *klø seg i hodet*

ET par i eksfamilien min hang bildene sånn . . mulig jeg er helt nevrotisk på sånne ting -hehe

Skrevet

Eg heng opp bilder omtrent i augehøgde, eg.

Og ikkje er eg så veldig høg heller. Så oppe ved taklista har vel aaaaaaldri vore vurdert. Må jo kunne sjå dei utan å bli gjort oppmerksom på at dei er der, og også uten å få kink i nakken!

Men dei må henge høgt nok til ikkje å bli rivd ned av små barnehender. Og det gjer dei.

Skrevet

Kanskje det er noen som ikke gjør seg ved nærmere ettersyn:-)

hare1365380455
Skrevet

Hehe, det så helt feil og tåpelig ut!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det ser unektelig litt merkelig ut, ja. Enig med deg!

Skrevet

Nei, du er ikke alene om det. Ser helt idiotisk ut å henge de oppunder taklista...

Skrevet

ET par i eksfamilien min hang bildene sånn . . mulig jeg er helt nevrotisk på sånne ting -hehe

Jaja, da er vi fler som er nevrotiske...

Når jeg ser sånt får jeg en sterk trang til å pelle ned bildene og henge dem opp igjen i riktig høyde ;o)

Skrevet

Typisk for en del innvandrere i alle fall..

Og høye folk henger vel ofte bilder og speil høyere vil jeg tro. Men ikke under taklista?? :P

Skrevet

Bildene ser ut som lokkemat for giraffer når de henger så høyt!

Skrevet

Jaja, da er vi fler som er nevrotiske...

Når jeg ser sånt får jeg en sterk trang til å pelle ned bildene og henge dem opp igjen i riktig høyde ;o)

Ja - det er plagsomt å være i sånne stuer - -nesten.

Skrevet

Det har jeg aldri sett før. Vi henger bildene i synshøyde, det gjør alle andre vi har sett bilder hos også.

Bilder under taklista ser passe søkt ut syns jeg.

Gjest Pontiac
Skrevet

Nei, her henger bildene i "normal" høyde og enten på rekke eller i "uryddig system".

Litt rart synes jeg med bildene så høyt oppe :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Snålt! Kanskje alle de som bor der er 2 m høye? ;o)

Skrevet

Bildene ser ut som lokkemat for giraffer når de henger så høyt!

*knegger*

Jeg har så sjelden sjiraffer innom at jeg må sette ut lokkemat for dem;-)

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...