Gå til innhold

Henger dere bildene høyt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snålt! Kanskje alle de som bor der er 2 m høye? ;o)

Når man ser nærmere på det -så KAN det jo tenkes at det har hengt et bælsvært familiebilde under -som de tok bort da de fotograferte for salget ? hehe

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• org

3

• birdie

3

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Flystripa
Skrevet

Når man ser nærmere på det -så KAN det jo tenkes at det har hengt et bælsvært familiebilde under -som de tok bort da de fotograferte for salget ? hehe

De burde uansett fjerna de bildene der, da - det ser jo helt ape ut. Veggen blir ikke penere av et digert bilde rett over tv'n, heller, så lenge den taklistpynten får henge....

Skrevet

Det har nå i alle fall hengt noe rett under der, det er jo to tydelige fester der, ser du ikke?

Skrevet

Det har nå i alle fall hengt noe rett under der, det er jo to tydelige fester der, ser du ikke?

Nei - *glor og glor* hehe -ser ikke noen fester jeg! ;:D

Skrevet

Men i jøsse navn???

Det var rart.

Har aldri sett det før jeg..

Gjest Kjernefamiliemor
Skrevet

Dette så virkelig merkelig ut, bilder kan da ikke henge over vinduslisthøyde, eller?

Her har vi virkelig et "verdensproblem" å rydde opp i! ;p

Mine bilder henger etter boka, med passe luft over.

Skrevet

Det så helt snodig ut, men jeg tipper de har hatt veggen full av bilder og fått beskjed om å bare ha igjen noen få før fotografering og visning.

Ser ut som vi har ca 50 cm fra taket og ned til bildene her i stua.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Typisk for en del innvandrere i alle fall..

Og høye folk henger vel ofte bilder og speil høyere vil jeg tro. Men ikke under taklista?? :P

"Og høye folk henger vel ofte bilder og speil høyere vil jeg tro."

For ikke å snakke om kleshyller og knagger! Er bare så vidt jeg når opp når vi er hos noen venner av oss. Så lenge de hadde småbarn var det jo greit, da hengte jeg jakka mi på ungenes hengere. Nå som de er voksne er knaggene deres vekk og jeg må henge fra meg oppunder taket. :-/

Skrevet

Hø? Aldri sett før!

Noe som er like snodig i mine øyne er å henge bilder i flere rader over hverandre på veggen. I min samboers familie gjør de det - de er glade i kunst, så veggene er ganske fulle.

Jeg er liksom vant til ett bilde her og tre ved siden av hverandre der.. :-)

Gjest girasol
Skrevet

Nei det der er merkelig!... Vi henger bildene ca.midt på andre halvdel av veggen, hvis du skulle dele den på midten.

Ok, veeldig teit forklart, men dere skjønner kanskje hva jeg mener :P

Gjest girasol
Skrevet

"Og høye folk henger vel ofte bilder og speil høyere vil jeg tro."

For ikke å snakke om kleshyller og knagger! Er bare så vidt jeg når opp når vi er hos noen venner av oss. Så lenge de hadde småbarn var det jo greit, da hengte jeg jakka mi på ungenes hengere. Nå som de er voksne er knaggene deres vekk og jeg må henge fra meg oppunder taket. :-/

LOL :)

Skrevet

Det der har jeg aldri sett før. Litt av et syn, hehe.

Skrevet

Det der så jo helt sykt ut! Hva er vitsen med å ha bildene oppunder taket?

Jeg henger bildene sånn passelig høyt, har et par over sofaen og de henger *frem med tommestokken* 53 cm over sofaryggen. Har noen på veggen ellers også og de henger ca. halvannen meter over golvet med den nederste billedkanten, noen henger høyere da, for de henger gjerne flere i høyden.

Skrevet

Jøss! Det så rart ut. Har forøvrig ikke familiebilder på veggene, men de andre bildene henger i normal størrelse ja...

Skrevet

Nei det der er merkelig!... Vi henger bildene ca.midt på andre halvdel av veggen, hvis du skulle dele den på midten.

Ok, veeldig teit forklart, men dere skjønner kanskje hva jeg mener :P

jada - du henger den midt på "skjøten" av de to øverste kvartingene - hehe

Skrevet

det så snålt ut! jeg henger meg nesten på den med fukt-skader, evt falmende tapet :P

jeg henger kun bilder høyt om jeg har dem i rader over hverandre. det har jeg sjelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...