Gå til innhold

Henger dere bildene høyt?

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• org

3

• birdie

3

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig, det så merkelig ut :) Nei normal høyde på mine bilder.

Gjest Liza i London
Skrevet

Tipper de er briter!

det er en merkelig skikk her...sikkert for aa faa rette "knekken" i nakken.

Skrevet

Nei, dette var merkelig. Har aldri sett slikt før. Har det vært bilder så høyt oppe så har det vært for å få plass til en røys med familiebilder.

fuji1365380447
Skrevet

Jo høyere bilder, jo dårligere smak.

Folk som selv syntes at de har god smak, henger bildene så lavt at det også nesten ser rart ut...

Det er snobbete med lavthengende bilder.

Ja, ja - man kan sende signaler med så mangt.

Gjest girasol
Skrevet

jada - du henger den midt på "skjøten" av de to øverste kvartingene - hehe

He,he :)

Skrevet

*LOL* jeg trenger briller!

Kom til å tenke...... kanskje det er svært svært lavt under taket? :-)

Skrevet

Det der var en høyst merkelig plassering, spør du meg.

Jeg er veldig nøye på sånt, det klør i fingrene om jeg ser hos noen at de har hengt helt feilt eller om et bilde henger skjevt. Jeg er ingen perfeksjonist,men akkurat sånt irriterer meg.

Skrevet

Oj, det var høyt ja!

Vi henger dem litt rundt omkring vi da... Har et bilde over en litt høy skjenk. Det henger vel kanskje 30 cm under taklista - og er høyt. Ellers henger de vel sånn nogenlunde i øyehøyde tror jeg.

Skrevet

Ja, det der var merkelig. Men jeg har aldri sett noe sånt før tror jeg. Jeg henger blidene mine ganske lavt, dvs. normalt. :-)

Skrevet

Det der så ikke bra ut. Nei, vi henger bildene der de 'skal' være! :-)

Skrevet

I all verden, hvordan fikk du til det?

Altså, sånne datatekniske ting er ikke helt meg... :-)

Hehe, med Photoshop behøver man ikke være noen tryllekunstner, det er utrolig hva man kan bruke det programmet til. Jeg er bare forundret over at jeg ser ut til å være den eneste som ser de to flekkene på veggen på originalbildet... Jeg har svært høy kontrast på monitoren, men lell!

Skrevet

Hehe, med Photoshop behøver man ikke være noen tryllekunstner, det er utrolig hva man kan bruke det programmet til. Jeg er bare forundret over at jeg ser ut til å være den eneste som ser de to flekkene på veggen på originalbildet... Jeg har svært høy kontrast på monitoren, men lell!

Jo, jeg ser de to merkene. Men synes ikke det ser ut som om noe har hengt der, for merkene er jo ikke like høyt opp på veggen. Det ville de vel vært hvis det er opphengingsmerker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...