Gjest NurseNovel Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Ser jo unektelig teit ut...... 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Enig, det så merkelig ut Nei normal høyde på mine bilder. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Tipper de er briter! det er en merkelig skikk her...sikkert for aa faa rette "knekken" i nakken. 0 Siter
lonelyP Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Nei, dette var merkelig. Har aldri sett slikt før. Har det vært bilder så høyt oppe så har det vært for å få plass til en røys med familiebilder. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jo høyere bilder, jo dårligere smak. Folk som selv syntes at de har god smak, henger bildene så lavt at det også nesten ser rart ut... Det er snobbete med lavthengende bilder. Ja, ja - man kan sende signaler med så mangt. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 jada - du henger den midt på "skjøten" av de to øverste kvartingene - hehe He,he 0 Siter
Debra-irl Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 *LOL* jeg trenger briller! Kom til å tenke...... kanskje det er svært svært lavt under taket? :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Det der var en høyst merkelig plassering, spør du meg. Jeg er veldig nøye på sånt, det klør i fingrene om jeg ser hos noen at de har hengt helt feilt eller om et bilde henger skjevt. Jeg er ingen perfeksjonist,men akkurat sånt irriterer meg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Oj, det var høyt ja! Vi henger dem litt rundt omkring vi da... Har et bilde over en litt høy skjenk. Det henger vel kanskje 30 cm under taklista - og er høyt. Ellers henger de vel sånn nogenlunde i øyehøyde tror jeg. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Ja, det der var merkelig. Men jeg har aldri sett noe sånt før tror jeg. Jeg henger blidene mine ganske lavt, dvs. normalt. :-) 0 Siter
org Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det der så ikke bra ut. Nei, vi henger bildene der de 'skal' være! :-) 0 Siter
org Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Her, skjerpet og med økt kontrast: http://tinyurl.com/we9uv I all verden, hvordan fikk du til det? Altså, sånne datatekniske ting er ikke helt meg... :-) 0 Siter
birdie Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 I all verden, hvordan fikk du til det? Altså, sånne datatekniske ting er ikke helt meg... :-) Hehe, med Photoshop behøver man ikke være noen tryllekunstner, det er utrolig hva man kan bruke det programmet til. Jeg er bare forundret over at jeg ser ut til å være den eneste som ser de to flekkene på veggen på originalbildet... Jeg har svært høy kontrast på monitoren, men lell! 0 Siter
org Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hehe, med Photoshop behøver man ikke være noen tryllekunstner, det er utrolig hva man kan bruke det programmet til. Jeg er bare forundret over at jeg ser ut til å være den eneste som ser de to flekkene på veggen på originalbildet... Jeg har svært høy kontrast på monitoren, men lell! Jo, jeg ser de to merkene. Men synes ikke det ser ut som om noe har hengt der, for merkene er jo ikke like høyt opp på veggen. Det ville de vel vært hvis det er opphengingsmerker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.