Gå til innhold

Bleket håret, så ble det gulaktig! :-S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

21

• hare1365380455

4

• Gemini

3

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Det skal mange blekinger til for å få vekk den gulfargen. Men det går - etter å ha kjøpt en 4-5 blekepakker til - - da begynner det å lønne seg å gå til proffe folk, ja! :)

*snakker av erfaring*

Ånei... :-(

Jeg pleier alltid å farge det selv, og det har aldri blitt sånn før. Merkelig at det ble sånn nå...

Kanskje jeg må til frisør likevel da...hvis det tar flere pakker å bli kvitt det blir det vel ett fett.

Får se det an til mandag, så får jeg eventuelt gå til frisør for en gangs skyld. Frisør burde vært billigere!

Mener jeg har hørt om en lilla sjampo eller annen hårbehandling som demper gulskjær etter bleking.

Spør hos en frisør eller et parfymeri.

Lilla shampo? Høres småskummelt ut...men gulskjær er jo også småskummelt. ;-P

Prøv den greia fra John Frieda Sheer Blonde, den er lilla slik som Gemini snakket om under her, og skal minske gulskjæret. Ellers har Define en lignende serie, har ikke prøvd den, men du har jo ingenting å tape.

Tror ikke jeg hadde turt å farge håret en gang til for å få bort gulskjæret ihvertfall.

Annonse

Prøv den greia fra John Frieda Sheer Blonde, den er lilla slik som Gemini snakket om under her, og skal minske gulskjæret. Ellers har Define en lignende serie, har ikke prøvd den, men du har jo ingenting å tape.

Tror ikke jeg hadde turt å farge håret en gang til for å få bort gulskjæret ihvertfall.

Kanskje prøve den først da, og så frisør dersom det ikke hjelper.

Ånei... :-(

Jeg pleier alltid å farge det selv, og det har aldri blitt sånn før. Merkelig at det ble sånn nå...

Kanskje jeg må til frisør likevel da...hvis det tar flere pakker å bli kvitt det blir det vel ett fett.

Får se det an til mandag, så får jeg eventuelt gå til frisør for en gangs skyld. Frisør burde vært billigere!

Trtr det blir gult hvis man ikke lar blekegreia sitte lenge nok.

Lenge siden jeg turte å styre med sånt på egenhånd, men har noen "bleke" minner om hjemmebleket ORANSJTE hår på studenthybelen;-)

Trtr det blir gult hvis man ikke lar blekegreia sitte lenge nok.

Lenge siden jeg turte å styre med sånt på egenhånd, men har noen "bleke" minner om hjemmebleket ORANSJTE hår på studenthybelen;-)

Det skulle sitte 35-40 minutter, jeg hadde det i 35 min.

Hm...nå så vi på det igjen, og kanskje det ser gulere ut siden hodebunnen er irritert etter behandlingen. Må se det an til mandag.

Kanskje jeg må gå med buff på jobb på mandag...

Gjest Flystripa

Ja, det er det...er det derfor?

Oh my good! Den brukte jeg i sommer. Jeg så ut som en sirkusartist fra Romania ;P

Jeg dro lynraskt til butikken med skaut på høvvet og kjøpte mørk farge. Jeg hadde gult hår (striper) i ca tre timer.

Jepp, PolyBlonde er noe dritt. Det blir sjeldent bra. I gode stipemidler skal det ikke være et snev at gult, heller.

Jeg har brunt hår, og skal stripe det. Jeg prøver denne gang *løpe på badet* Garnier Highlight Kit M4, striper for brunt hår. Koster 65,- på Obs.

Annonse

Oh my good! Den brukte jeg i sommer. Jeg så ut som en sirkusartist fra Romania ;P

Jeg dro lynraskt til butikken med skaut på høvvet og kjøpte mørk farge. Jeg hadde gult hår (striper) i ca tre timer.

Jepp, PolyBlonde er noe dritt. Det blir sjeldent bra. I gode stipemidler skal det ikke være et snev at gult, heller.

Jeg har brunt hår, og skal stripe det. Jeg prøver denne gang *løpe på badet* Garnier Highlight Kit M4, striper for brunt hår. Koster 65,- på Obs.

Ånei...så da er det fuckings PolyBlonde. *oppgitt*

Hvis ikke det bedrer seg når hodebunnen er mindre irritert og rød, og det da muligens ser mindre gult ut, så bærer det til frisøren på mandag. Og jeg får gå med buff på jobb...

hilsen dagens romanske sirkusartist

hidi, the scorpion

Hvis ikke det bedrer seg når hodebunnen er mindre irritert og rød, og det da muligens ser mindre gult ut, så bærer det til frisøren på mandag. Og jeg får gå med buff på jobb...

Aldri Poly blond med mindre du er blond i utgangspunktet...

Jeg er blond, men mørkner litt vinterstid, og jeg kan bruke Poly uten problemer...

Gjest Flystripa

Et kjerringråd er å vaske håret med Zalo, da ser håret /stripene hvitere ut. Zalo knekker fettet, men jeg aner ikke hvordan dette blir på nybleket hår. Hvis det ser totalt fucked up ut, så kanskje det er verdt å prøve?

Det pleier å gå over litt etter noen vask.

Prøv lilla shampoo som mange nevner og la det gå litt tid før du gjør noe. Ellers kand u ødelegge håret om du stresser med å farge opp igjen håret.

Ville definitivt brukt frisør og ikke prøve på noe selv.

Gjest Ulvinnen

Det skulle sitte 35-40 minutter, jeg hadde det i 35 min.

Hm...nå så vi på det igjen, og kanskje det ser gulere ut siden hodebunnen er irritert etter behandlingen. Må se det an til mandag.

Kanskje jeg må gå med buff på jobb på mandag...

Da er det jammen flaks at du kler så godt buff!

;)

Det pleier å gå over litt etter noen vask.

Prøv lilla shampoo som mange nevner og la det gå litt tid før du gjør noe. Ellers kand u ødelegge håret om du stresser med å farge opp igjen håret.

Ville definitivt brukt frisør og ikke prøve på noe selv.

Men jeg farger det alltid selv...får bare holde meg unna dette merket da.

Frisør er altfor dyrt.

Men jeg skal prøve den lilla shampoen og håpe det beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...