Gå til innhold

Bleket håret, så ble det gulaktig! :-S

Anbefalte innlegg

Aldri Poly blond med mindre du er blond i utgangspunktet...

Jeg er blond, men mørkner litt vinterstid, og jeg kan bruke Poly uten problemer...

Jeg er blond i utgangspunktet. Men har farget det med forskjellige merker hårfarge. Forrige gang jeg farget det var i høst, da ble det litt for mørk blondfarge syns jeg, sånn gyllenaktig mellomblond.

Nå ville jeg ha den vanlige lyse blonde isteden.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

21

• hare1365380455

4

• Gemini

3

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Jeg er blond i utgangspunktet. Men har farget det med forskjellige merker hårfarge. Forrige gang jeg farget det var i høst, da ble det litt for mørk blondfarge syns jeg, sånn gyllenaktig mellomblond.

Nå ville jeg ha den vanlige lyse blonde isteden.

Har aldri hatt noen mørkere farge enn det jeg har i utgangspunktet.

Det er kanskje derfor du har fått en annen farge, nå?

Jeg har også prøvd denne Poly-greia med samme resultat som deg. Når det gule endelig var borte etter et par stripeturer hos frisøren og endel klipp, ja så striper frisøren håret mitt gult nå sist. Jeg klaget, hun var helt enig med meg i at det var gult. Hun ville ikke stripe det på nytt i og med at det da blir tørt, men la på en farve litt her og der, sånn for å nøytralisere det. Det er fremdeles gult :(

Jeg har en siste sjanse, og det er den lillavasken som flere andre her nevner. Frisøren anbefalte det, men sa at farven kan bli noe kald. Hun sa at håret må vaskes med det flere ganger. Når man er fornøyd med farven, eller om den begynner å bli kald slutter man å bruke shampoen.

Gult er ikke kult!

Jeg har også prøvd denne Poly-greia med samme resultat som deg. Når det gule endelig var borte etter et par stripeturer hos frisøren og endel klipp, ja så striper frisøren håret mitt gult nå sist. Jeg klaget, hun var helt enig med meg i at det var gult. Hun ville ikke stripe det på nytt i og med at det da blir tørt, men la på en farve litt her og der, sånn for å nøytralisere det. Det er fremdeles gult :(

Jeg har en siste sjanse, og det er den lillavasken som flere andre her nevner. Frisøren anbefalte det, men sa at farven kan bli noe kald. Hun sa at håret må vaskes med det flere ganger. Når man er fornøyd med farven, eller om den begynner å bli kald slutter man å bruke shampoen.

Gult er ikke kult!

Jeg kjøper den shampoen på mandag. Hva heter den? Har de den på dagligvaren?

Altså, kan jeg bruke den lilla fra Define, eller er det en fra parfymeri?

Jeg kjøper den shampoen på mandag. Hva heter den? Har de den på dagligvaren?

Altså, kan jeg bruke den lilla fra Define, eller er det en fra parfymeri?

Jeg hadde aldri hørt om den shampoen før frisøren nevnte den. Hun kalte den bare lillavask og sa at jeg kan kjøpe den der hos dem. Selvsagt anbefaler de egne produkter ;) Du får den sikkert rimeligere andre steder, men tviler på at daglivarebutikker har den.

Gult er ikke kult!

Vær forsiktig med den lillafargede sjampoen. Jeg lot den sitte litt for lenge og fikk blått hår. Det var mer krise enn gult ;o)

Annonse

Gjest Pontiac

Vær forsiktig med den lillafargede sjampoen. Jeg lot den sitte litt for lenge og fikk blått hår. Det var mer krise enn gult ;o)

Eller meg som tok en Henna hårkur som ikke skulle i blondt hår, jeg hadde selvsakt det, og fikk grønt!!!!

Tulle ikke heller, det er det verste av alt. Det ble sånn lyst gusjegrønt ala tang og tare, fargen lyste til og med ned i panna mi slik at det var en svak grønnfarge der.

Var hos frisøren en rekke ganger og det ble bleket fra dyp blond og oppover for å få tilbake den lysblonde jeg egentlig hadde.

Underveis i denne fargeetappen så ble jeg mørkere rød og det var lekkert det :)

Da var jeg faktisk skikkelig fræsj og fin.

Gikk til slutt men du og du for et mareritt.

Eller meg som tok en Henna hårkur som ikke skulle i blondt hår, jeg hadde selvsakt det, og fikk grønt!!!!

Tulle ikke heller, det er det verste av alt. Det ble sånn lyst gusjegrønt ala tang og tare, fargen lyste til og med ned i panna mi slik at det var en svak grønnfarge der.

Var hos frisøren en rekke ganger og det ble bleket fra dyp blond og oppover for å få tilbake den lysblonde jeg egentlig hadde.

Underveis i denne fargeetappen så ble jeg mørkere rød og det var lekkert det :)

Da var jeg faktisk skikkelig fræsj og fin.

Gikk til slutt men du og du for et mareritt.

Jeg har også brukt henna men jeg har i utgangspunktet rødt hår. Men det må vokse ut og det går ikke an å gjøre noe med det.

Grønt, hehe, like ille som blått på halve hodet. Jeg fikk ikke gjort noe med det heller. Jeg prøvde å farge det blondt, helt umulig. Tilslutt farget jeg det rødt.

Takk for advarselen. Blått er verre, ja..! Jeg tullet endel med hårfarving i min ungdom. Jeg stripet mitt rødfarvede hår, så da ble det rosa. Så farvet jeg det svart for å få det rosa vekk. Da ble det blått ;) Det verste var vel at min far aldri la merke til forandringene..

Jeg hadde aldri hørt om den shampoen før frisøren nevnte den. Hun kalte den bare lillavask og sa at jeg kan kjøpe den der hos dem. Selvsagt anbefaler de egne produkter ;) Du får den sikkert rimeligere andre steder, men tviler på at daglivarebutikker har den.

Dagligvarebutikker fører nok Define sin, men det er kanskje tryggere å kjøpe en dyrere en fra frisør eller parfymeri.

Takk for advarselen. Blått er verre, ja..! Jeg tullet endel med hårfarving i min ungdom. Jeg stripet mitt rødfarvede hår, så da ble det rosa. Så farvet jeg det svart for å få det rosa vekk. Da ble det blått ;) Det verste var vel at min far aldri la merke til forandringene..

Jeg har min egen hårfarge nå for første gang på 30 år. Hihi, det varer ikke lenge nå tenker jeg. Litt sånn blast rødt, Men jeg skjønte tilslutt at håret trengte å hvile etter 12 år med bleking og permanent. Og rødt hår er vanskelig å bleke, da må man bruke sterke saker.

Dagligvarebutikker fører nok Define sin, men det er kanskje tryggere å kjøpe en dyrere en fra frisør eller parfymeri.

Ok, da lærte jeg noe nytt :) Hadde nemlig aldri hørt om lillavask før, så trodde ikke det var så vanlig. Sikkert best å holde seg til frisørens produkter når håret er så herjet som mitt ;)

Ok, da lærte jeg noe nytt :) Hadde nemlig aldri hørt om lillavask før, så trodde ikke det var så vanlig. Sikkert best å holde seg til frisørens produkter når håret er så herjet som mitt ;)

For å være på den sikre siden, så er det nok det lureste ja :)

Annonse

Jeg har min egen hårfarge nå for første gang på 30 år. Hihi, det varer ikke lenge nå tenker jeg. Litt sånn blast rødt, Men jeg skjønte tilslutt at håret trengte å hvile etter 12 år med bleking og permanent. Og rødt hår er vanskelig å bleke, da må man bruke sterke saker.

Da må du sikkert farve det først, for så å stripe det etterpå. Det har jeg prøvd en gang.

Som deg har jeg vel alltid hatt noe i håret, de siste årene har det blitt mest striper, for håret blir lettere å stelle.

Det du gjør nå er enten å kjøpe lilla shampoo fra define, eller enda bedre, gå innom en frisør og spør om å få en shampoo som får vekk gulskjær i håret.

Hvis du synes firsør produkter blir for dyrt kan jeg anbefale Toni&Guy sin serie på vita.

Et kjerringråd er å vaske håret med Zalo, da ser håret /stripene hvitere ut. Zalo knekker fettet, men jeg aner ikke hvordan dette blir på nybleket hår. Hvis det ser totalt fucked up ut, så kanskje det er verdt å prøve?

Våknet idag og håpet det var en drøm. Det var det ikke. Håret så fortsatt totalt fucka opp ut, og jeg bestemte meg for å teste zalo, siden jeg ikke får tak i lilla shampo idag.

Etter første, kjappe (for sikkerhets skyld, man vet aldri hva zalo kan gjøre...) vask med zalo, syns jeg håret ser _litt_ hvitere/lysere ut, litt mindre gult.

Men er ikke sikker. Kanskje jeg ser så nøye etter at det er synsbedrag. skal vaske en gang til med zalo senere idag. Så får jeg se.

Samboeren min bare ler, han sier håret ser ut som glava. *sukk*

Det du gjør nå er enten å kjøpe lilla shampoo fra define, eller enda bedre, gå innom en frisør og spør om å få en shampoo som får vekk gulskjær i håret.

Hvis du synes firsør produkter blir for dyrt kan jeg anbefale Toni&Guy sin serie på vita.

Skal kjøpe den imorgen hvis det ikke hjelper med zalo.

Våkna til hår som så like fucka opp ut idag som igår. Så jeg prøvde flystripa sitt zalo-råd, og jeg syns kanskje det ser litt mindre gult ut. Kanskje. Må vaske en gang til og se hvordan det ser ut da.

Hvis det ikke funker, kjøper jeg den lilla shampoen.

Kan ikke gå rundt med hår som ser ut som Glava! :-S

Du kan kjøpe askeblond, ta den behandlingen, det tar gulfargen. Vil du ha håret enda lysere så tar du en bleiking til på det, men husk ett annet merke enn du har testet med idag.

Tør ikke farge mer nå, så jeg skal først prøve zalo, så lilla shampo, hvis det ikke funker går jeg til frisør for en gang skyld...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...