Gå til innhold

Hjemmelaget pizza!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Hva skal være på pizzaen for at den skal være god? Sånn du vil ha den. Min hjemmelaget pizza er i min pizzaovn nå, håper den er sikkelig god:p!

Skrevet

Sånn jeg liker; masse hvitløk, plommetomater, frisk basilikum, skinke, ananas, oliven, kanskje litt frisk chili. Frisk sopp.

MASSE OST:-)

Alt er godt på pizza unntatt sjømat.

Gjest catiki21
Skrevet

Sånn jeg liker; masse hvitløk, plommetomater, frisk basilikum, skinke, ananas, oliven, kanskje litt frisk chili. Frisk sopp.

MASSE OST:-)

Alt er godt på pizza unntatt sjømat.

Høres virkelig god ut den der. Trenger nemlig tips til neste pizza jeg skal ha. Trenger å teste litt ut!

Skrevet

Tynn italiensk bunn, tomatsaus, ost og parmaskinke. Og litt ruccolasalat og litt hvitløksolje og salt over før servering. Dødsgodt! :)

Gjest catiki21
Skrevet

Tynn italiensk bunn, tomatsaus, ost og parmaskinke. Og litt ruccolasalat og litt hvitløksolje og salt over før servering. Dødsgodt! :)

Hvordan hvitløksolje? Dette fyllet hørtes faktisk veldig godt ut.

Skrevet

Finhakk noen fedd med hvitløk og bland med en god olivenolje. La den gjerne stå litt og trekke smak før du spiser.

Skrevet

Hvordan hvitløksolje? Dette fyllet hørtes faktisk veldig godt ut.

Se svaret mitt til meg sjøl, det havna feil. ;)

Gjest Socceros
Skrevet

Pizzasaus, pizzaost både i bunn og på topp, smårettskinke, tacokjøttdeig.

Det holder for meg:-)

Gjest catiki21
Skrevet

Se svaret mitt til meg sjøl, det havna feil. ;)

Den måten og lage en olje på til pizza skal jeg jaggu meg prøve. Godt med noe nytt. Er ei som aldri nesten tester ut ting av meg selv. Så det er godt å vite hva andre synes er godt. Takk for olje oppskriften;)

Gjest catiki21
Skrevet

Pizzasaus, pizzaost både i bunn og på topp, smårettskinke, tacokjøttdeig.

Det holder for meg:-)

Det var da mye det du hadde på. Jeg pleier enten å velge skinke eller kjøttdeig, saus og ost. Men klar for nye varianter;)

Skrevet

Har testa ut ulike varianter, men det jeg nå alltid lager og som barna lager er: posebunn fra toro, kjevlet tynnt og så litt olivenolje, dolmio pizzasaus, litt løk, ost (parmesan og norvegia eller mozerella), pepperonipølse og olivenolje på toppen. Stekes på høy temperatur.

Skrevet

Har testa ut ulike varianter, men det jeg nå alltid lager og som barna lager er: posebunn fra toro, kjevlet tynnt og så litt olivenolje, dolmio pizzasaus, litt løk, ost (parmesan og norvegia eller mozerella), pepperonipølse og olivenolje på toppen. Stekes på høy temperatur.

Mente som barna liker da...

Gjest Jente31
Skrevet

Kjøttdeig, dolmiosaus, løk og masssse ost.Litt ketchup i bunnen. Namm namm, favoritten vår! Og så så utrollig enkelt og kjapt å lage..

Her er oppskrift på enkel bunn også, til langform (kjøres i maskin ca 5 min):

7 dl hvetemel

1/2 pose tørrgjær

2-3 dl lunkent vann

1 egg

litt olje

Skrevet

Jeg liker best hvit pizza (uten tomatsaus). Jeg må ha mais, løk, tomatskiver, stekte, ferske sjampinjonger og en god ost (helst mozzarella). Sorte oliven, ananas, paprika og fersk basilikum sånn i blant, bare for å variere:)

Gjest catiki21
Skrevet

Kjøttdeig, dolmiosaus, løk og masssse ost.Litt ketchup i bunnen. Namm namm, favoritten vår! Og så så utrollig enkelt og kjapt å lage..

Her er oppskrift på enkel bunn også, til langform (kjøres i maskin ca 5 min):

7 dl hvetemel

1/2 pose tørrgjær

2-3 dl lunkent vann

1 egg

litt olje

Takk for oppskriften til en pizza bunn også:)! Ellers hører fyllet nesten helt likt ut som det jeg pleier å ha på pizzaen. Det er godt og greit;)!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg liker best hvit pizza (uten tomatsaus). Jeg må ha mais, løk, tomatskiver, stekte, ferske sjampinjonger og en god ost (helst mozzarella). Sorte oliven, ananas, paprika og fersk basilikum sånn i blant, bare for å variere:)

Godt noen lager sunn pizza også da. Kanskje jeg skal prøve vegetar pizza engang nå snart. Men da må jeg kutte ut tomatskivene. Jeg kan ikke spise vanlig tomat, men tomat saus osv. går bra. Bassillikum er da sikkelig godt;)

Skrevet

Godt noen lager sunn pizza også da. Kanskje jeg skal prøve vegetar pizza engang nå snart. Men da må jeg kutte ut tomatskivene. Jeg kan ikke spise vanlig tomat, men tomat saus osv. går bra. Bassillikum er da sikkelig godt;)

Jeg er vant til bare det, så jeg synes jo det er kjempegodt:) Men jeg nekter å tro at det er så stor forskjell på pizza med og uten kjøtt.

Og sååååå sunn blir ikke min hjemmelagede pizza heller da, fordi jeg elsker å ha mye ost på:)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg er vant til bare det, så jeg synes jo det er kjempegodt:) Men jeg nekter å tro at det er så stor forskjell på pizza med og uten kjøtt.

Og sååååå sunn blir ikke min hjemmelagede pizza heller da, fordi jeg elsker å ha mye ost på:)

Jo, litt sunnere enn min tipper jeg den blir:P! Vegetar pizza synes jeg er litt annerledes enn med kjøtt på. Prøvd det noen ganger, men aldri etter jeg flyttet for meg selv. Så blir nok en vegetar pizza her også engang;)!

Skrevet

Stekt kyllingfilet i biter, gjerne stekt med litt fajitaskrydder. Og cashewnøtter!

Alle seks her i huset, både små og store, elsker den pizzaen! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...