Gjest catiki21 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hva skal være på pizzaen for at den skal være god? Sånn du vil ha den. Min hjemmelaget pizza er i min pizzaovn nå, håper den er sikkelig god:p! 0 Siter
citygirl Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Sånn jeg liker; masse hvitløk, plommetomater, frisk basilikum, skinke, ananas, oliven, kanskje litt frisk chili. Frisk sopp. MASSE OST:-) Alt er godt på pizza unntatt sjømat. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Sånn jeg liker; masse hvitløk, plommetomater, frisk basilikum, skinke, ananas, oliven, kanskje litt frisk chili. Frisk sopp. MASSE OST:-) Alt er godt på pizza unntatt sjømat. Høres virkelig god ut den der. Trenger nemlig tips til neste pizza jeg skal ha. Trenger å teste litt ut! 0 Siter
Gjest Nammenam Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Soltørkede tomater er et MUST! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Tynn italiensk bunn, tomatsaus, ost og parmaskinke. Og litt ruccolasalat og litt hvitløksolje og salt over før servering. Dødsgodt! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Tynn italiensk bunn, tomatsaus, ost og parmaskinke. Og litt ruccolasalat og litt hvitløksolje og salt over før servering. Dødsgodt! Hvordan hvitløksolje? Dette fyllet hørtes faktisk veldig godt ut. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Tynn italiensk bunn, tomatsaus, ost og parmaskinke. Og litt ruccolasalat og litt hvitløksolje og salt over før servering. Dødsgodt! Finhakk noen fedd med hvitløk og bland med en god olivenolje. La den gjerne stå litt og trekke smak før du spiser. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hvordan hvitløksolje? Dette fyllet hørtes faktisk veldig godt ut. Se svaret mitt til meg sjøl, det havna feil. 0 Siter
Gjest Socceros Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Pizzasaus, pizzaost både i bunn og på topp, smårettskinke, tacokjøttdeig. Det holder for meg:-) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Se svaret mitt til meg sjøl, det havna feil. Den måten og lage en olje på til pizza skal jeg jaggu meg prøve. Godt med noe nytt. Er ei som aldri nesten tester ut ting av meg selv. Så det er godt å vite hva andre synes er godt. Takk for olje oppskriften;) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Pizzasaus, pizzaost både i bunn og på topp, smårettskinke, tacokjøttdeig. Det holder for meg:-) Det var da mye det du hadde på. Jeg pleier enten å velge skinke eller kjøttdeig, saus og ost. Men klar for nye varianter;) 0 Siter
bb71 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Har testa ut ulike varianter, men det jeg nå alltid lager og som barna lager er: posebunn fra toro, kjevlet tynnt og så litt olivenolje, dolmio pizzasaus, litt løk, ost (parmesan og norvegia eller mozerella), pepperonipølse og olivenolje på toppen. Stekes på høy temperatur. 0 Siter
bb71 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Har testa ut ulike varianter, men det jeg nå alltid lager og som barna lager er: posebunn fra toro, kjevlet tynnt og så litt olivenolje, dolmio pizzasaus, litt løk, ost (parmesan og norvegia eller mozerella), pepperonipølse og olivenolje på toppen. Stekes på høy temperatur. Mente som barna liker da... 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Kjøttdeig, dolmiosaus, løk og masssse ost.Litt ketchup i bunnen. Namm namm, favoritten vår! Og så så utrollig enkelt og kjapt å lage.. Her er oppskrift på enkel bunn også, til langform (kjøres i maskin ca 5 min): 7 dl hvetemel 1/2 pose tørrgjær 2-3 dl lunkent vann 1 egg litt olje 0 Siter
Mañana Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg liker best hvit pizza (uten tomatsaus). Jeg må ha mais, løk, tomatskiver, stekte, ferske sjampinjonger og en god ost (helst mozzarella). Sorte oliven, ananas, paprika og fersk basilikum sånn i blant, bare for å variere:) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Kjøttdeig, dolmiosaus, løk og masssse ost.Litt ketchup i bunnen. Namm namm, favoritten vår! Og så så utrollig enkelt og kjapt å lage.. Her er oppskrift på enkel bunn også, til langform (kjøres i maskin ca 5 min): 7 dl hvetemel 1/2 pose tørrgjær 2-3 dl lunkent vann 1 egg litt olje Takk for oppskriften til en pizza bunn også! Ellers hører fyllet nesten helt likt ut som det jeg pleier å ha på pizzaen. Det er godt og greit;)! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg liker best hvit pizza (uten tomatsaus). Jeg må ha mais, løk, tomatskiver, stekte, ferske sjampinjonger og en god ost (helst mozzarella). Sorte oliven, ananas, paprika og fersk basilikum sånn i blant, bare for å variere:) Godt noen lager sunn pizza også da. Kanskje jeg skal prøve vegetar pizza engang nå snart. Men da må jeg kutte ut tomatskivene. Jeg kan ikke spise vanlig tomat, men tomat saus osv. går bra. Bassillikum er da sikkelig godt;) 0 Siter
Mañana Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Godt noen lager sunn pizza også da. Kanskje jeg skal prøve vegetar pizza engang nå snart. Men da må jeg kutte ut tomatskivene. Jeg kan ikke spise vanlig tomat, men tomat saus osv. går bra. Bassillikum er da sikkelig godt;) Jeg er vant til bare det, så jeg synes jo det er kjempegodt:) Men jeg nekter å tro at det er så stor forskjell på pizza med og uten kjøtt. Og sååååå sunn blir ikke min hjemmelagede pizza heller da, fordi jeg elsker å ha mye ost på 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg er vant til bare det, så jeg synes jo det er kjempegodt:) Men jeg nekter å tro at det er så stor forskjell på pizza med og uten kjøtt. Og sååååå sunn blir ikke min hjemmelagede pizza heller da, fordi jeg elsker å ha mye ost på Jo, litt sunnere enn min tipper jeg den blir:P! Vegetar pizza synes jeg er litt annerledes enn med kjøtt på. Prøvd det noen ganger, men aldri etter jeg flyttet for meg selv. Så blir nok en vegetar pizza her også engang;)! 0 Siter
Ulrikke Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Stekt kyllingfilet i biter, gjerne stekt med litt fajitaskrydder. Og cashewnøtter! Alle seks her i huset, både små og store, elsker den pizzaen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.