Gå til innhold

Å melde seg inn i en mijøorgansisasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Klimaendringer
Skrevet

Jeg vurderer å melde meg inn i en miljøorgansisajon. Jeg synes det er så skremmende med denne økte globale oppvarminga.

Jeg ønsker å melde meg inn i en organsisasjon som er mest opptatt av forurensingen.

Hvilken bør jeg da melde meg inn i?

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke meld deg inn i noen som er partipolitisk ledet...

Finn en uavhengig organisasjon!

Gjest Klimaendringer
Skrevet

Ikke meld deg inn i noen som er partipolitisk ledet...

Finn en uavhengig organisasjon!

Nei det vil jeg ikke. Hvordan finner jeg ut det da? Har lest om noen på nettet. Har ikke sett at de har noe som er partipolitisk ledet ut fra det jeg har lest. .

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei det vil jeg ikke. Hvordan finner jeg ut det da? Har lest om noen på nettet. Har ikke sett at de har noe som er partipolitisk ledet ut fra det jeg har lest. .

Tror det finnes ganske mange som ikke er politisk orientert, så da gjelder det å luke ut de du overhodet ikke har tro på. har ikke WWW en egen seksjon for miljøvern?

Gjest Klimaendringer
Skrevet

Tror det finnes ganske mange som ikke er politisk orientert, så da gjelder det å luke ut de du overhodet ikke har tro på. har ikke WWW en egen seksjon for miljøvern?

Vet egentlig veldig lite. Har vært bekymret for miljøet lenge men har ikke tenkt på at jeg kunne bli medlem i en organsisajon. Vet derfor så lite om de.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet egentlig veldig lite. Har vært bekymret for miljøet lenge men har ikke tenkt på at jeg kunne bli medlem i en organsisajon. Vet derfor så lite om de.

Hunger site.com er også et bra sted å begynne!

Ærer mennesker som deg! Tror vi har et flott ungdommelig engasjement i Norge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...