Gå til innhold

Mange av dere kan ikke være ekte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så pessimistisk du plutselig blei til de gode gamle årgangene da? Hva skjedde med humørsåla? ;-)

Jeg har ikke fler på lager.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

15

• pekkaline

4

• amber sun

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og siden vi er like gamle er visst jeg også det! (Og jeg som trodde jeg var 29...) ;)

Neida, vi er like gamle - altså 26 år, hare. *S*

Gjest girasol
Skrevet

De og noe flere *sikler*

Corvetten er nydelig også.

Er sær, men har noen jeg virkelig sikler på.

Det skal være slanke linjer, med røffe buer, tøfft uteseende og broooommme :D

Best jeg ikke forteller mannen min om deg, for da kan han komme til å ville bytte meg bort med deg ;P

hare1365380455
Skrevet

Neida, vi er like gamle - altså 26 år, hare. *S*

Det er bra! Og jeg får faktisk snart en bursdagsgave! (Det får jeg ta på mail....)

Gjest sjelden fast nick
Skrevet

Hm, ja jeg er nok veldig barnslig for alderen, og heller ikke i RL er det noen som tror meg når jeg sier hvor gammel jeg er.

Men når man er 37 år, klager man ikke akkurat over det;)

Gjør meg ingenting å være 29 noen år til;)

Noen rekker å feire 29 års bursdag 11 ganger før omgivelsene blir lei ! ;-)

Skrevet

Jeg er 50 hvert øyeblikk. Alder ingen hindring sier de.

Pøh, du er ikke femti. Til det er du altfor barnslig ;-)

Skrevet

Pøh, du er ikke femti. Til det er du altfor barnslig ;-)

Da er jeg altså i godt selskap?

Skrevet

Noen rekker å feire 29 års bursdag 11 ganger før omgivelsene blir lei ! ;-)

Lurer på om jeg offisielt skal feire 40 års dag?

Ikke sikkert alle husker at jeg hadde det for 10 år siden? Ikke alle husker at de gikk hjem vaffal.

Skrevet

Da er jeg altså i godt selskap?

Mulig det ;-)

Men er det virkelig noen som juger om alderen "feil" vei når de er over 30?

Jeg skulle gjerne skrytt over å være 25, jeg ;-)

Skrevet

Mulig det ;-)

Men er det virkelig noen som juger om alderen "feil" vei når de er over 30?

Jeg skulle gjerne skrytt over å være 25, jeg ;-)

Det er en velment gammel høflighetsgreie, at kvinner ikke skulle være gamle, og menn late som kvinnene er unge for å smigre dem. Alltid koselig med sånne gentlemansgreier, men det gjelder å ikke overdrive.

:-)

Sykehjemsbestyreren dreit seg ut da han gratulerte en eldre madam med 100-årsdagen. Det var feil, hun var bare 99! Jeg hadde programmert datasystemet feil. Da fikk jeg kjeft igjen gitt.

Gjest Pontiac
Skrevet

Best jeg ikke forteller mannen min om deg, for da kan han komme til å ville bytte meg bort med deg ;P

*ler*

Å neidu, han er sikkert superfornøyd med deg girasol :)

Er ikke alle mannfolk som liker kvinnfolk som heller står på hue i bilmotoren med olje på nesa enn foran kjøkkenbenken vettu ;)

Skrevet

*ler*

Å neidu, han er sikkert superfornøyd med deg girasol :)

Er ikke alle mannfolk som liker kvinnfolk som heller står på hue i bilmotoren med olje på nesa enn foran kjøkkenbenken vettu ;)

Send dem til meg. Praktisk anlagte damer altså. Ikke fordi jeg har så mye greier i huset som skal mekkes på, men fordi det virker tiltrekkende.

Gjest Pontiac
Skrevet

Send dem til meg. Praktisk anlagte damer altså. Ikke fordi jeg har så mye greier i huset som skal mekkes på, men fordi det virker tiltrekkende.

Ahhhh *rødmer*

Bra noen synes det er stas da :)

Mitt inntrykk er nemmelig at det skal liksom være så bra men når de får oppleve det så er det ikke så bra alikavel.

Som xn min....var plutselig ikke så stas etterhvert når jeg kom bærende hjem med rådyr.

Eller andre som etterhvert ville sett deg liiiiiitt mer foran benken isteden.

;)

Jeg lager mat, jeg liker å ha det nogenlunde greit rundt meg i huset men jeg digger elektriske duppeditter, tøff tv og stereoanlegg og mitt største egoønske er å ha en råtøff bil i garasjen en hel vinter som jeg kan stelle med og reparere og ordne for så å ta ut en vakker vårdag.

Brooooooom :D

Skrevet

Ahhhh *rødmer*

Bra noen synes det er stas da :)

Mitt inntrykk er nemmelig at det skal liksom være så bra men når de får oppleve det så er det ikke så bra alikavel.

Som xn min....var plutselig ikke så stas etterhvert når jeg kom bærende hjem med rådyr.

Eller andre som etterhvert ville sett deg liiiiiitt mer foran benken isteden.

;)

Jeg lager mat, jeg liker å ha det nogenlunde greit rundt meg i huset men jeg digger elektriske duppeditter, tøff tv og stereoanlegg og mitt største egoønske er å ha en råtøff bil i garasjen en hel vinter som jeg kan stelle med og reparere og ordne for så å ta ut en vakker vårdag.

Brooooooom :D

Manglende ambisjoner og manglende tiltakslyst er turnoff.

Det som irriterer meg mest er de som går på do og gråter i stedet for å sette i gang gjøre noe med problemet.

En oppdaget at det var ikke så innihampen vanskelig å bytte dekk. Men vondt i ryggen dagene etter, det følger med. Noen syns det er bedre at jeg (menn) får vondt i ryggen enn at de får.

En gang hørte jeg: "Er du gal? Jeg blir skitten!" som svar på en anmodning om å holde et eksosrør (nytt og blankt).

Gjest Pontiac
Skrevet

Manglende ambisjoner og manglende tiltakslyst er turnoff.

Det som irriterer meg mest er de som går på do og gråter i stedet for å sette i gang gjøre noe med problemet.

En oppdaget at det var ikke så innihampen vanskelig å bytte dekk. Men vondt i ryggen dagene etter, det følger med. Noen syns det er bedre at jeg (menn) får vondt i ryggen enn at de får.

En gang hørte jeg: "Er du gal? Jeg blir skitten!" som svar på en anmodning om å holde et eksosrør (nytt og blankt).

Vondt i ryggen har jeg "støtt" alikavel :)

Og skitten *ler* jeg har jammen mange ganger stått i møkk til oppetter knea.

For å være helt ærlig så føler jeg meg skikkelig kvinnelig med håret bustete satt opp og med skitt i fjeset og en arbeidsdress utefor en snerten topp :D

Da synes jeg det samme, de som heller lar meg hoppe ned i møkke uten å hjelpe aktivt til pga. støv og møkk.

Eller de som elsker klementiner men ikke spiser dem før jeg skreller dem for man blir så seig på fingrene :(

Skrevet

Vondt i ryggen har jeg "støtt" alikavel :)

Og skitten *ler* jeg har jammen mange ganger stått i møkk til oppetter knea.

For å være helt ærlig så føler jeg meg skikkelig kvinnelig med håret bustete satt opp og med skitt i fjeset og en arbeidsdress utefor en snerten topp :D

Da synes jeg det samme, de som heller lar meg hoppe ned i møkke uten å hjelpe aktivt til pga. støv og møkk.

Eller de som elsker klementiner men ikke spiser dem før jeg skreller dem for man blir så seig på fingrene :(

Eller ei som bare spiste reker hvis jeg skrelte dem...

Men jeg har fått mye god sex av å vaske huset hennes til hun kom hjem.

Gjest Pontiac
Skrevet

Eller ei som bare spiste reker hvis jeg skrelte dem...

Men jeg har fått mye god sex av å vaske huset hennes til hun kom hjem.

Fint :) Deling på husarbeid gir mer overskudd til sex for mange og da er det jo verdt det.

Skrevet

Det er en velment gammel høflighetsgreie, at kvinner ikke skulle være gamle, og menn late som kvinnene er unge for å smigre dem. Alltid koselig med sånne gentlemansgreier, men det gjelder å ikke overdrive.

:-)

Sykehjemsbestyreren dreit seg ut da han gratulerte en eldre madam med 100-årsdagen. Det var feil, hun var bare 99! Jeg hadde programmert datasystemet feil. Da fikk jeg kjeft igjen gitt.

Han burde jo sett at hun var bare 99 og ikke 100 år da ;-)

Skrevet

Fint :) Deling på husarbeid gir mer overskudd til sex for mange og da er det jo verdt det.

Mulig, men jeg tror heller det er takknemlighet...

Og en motpost til irritasjon over at mannen ikke gjør noe.

Ei våknet seint på dagen etter et lystig lag og sa: "jeg gruer meg til å stå opp og rydde!" men det var allerede ryddet og vasket...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...