keinstein Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Han burde jo sett at hun var bare 99 og ikke 100 år da ;-) Det er jo morsomt? Jeg ser for meg spørsmålet: "Ser jeg ut som jeg er 99 eller 100?" "Frue, de ser ikke ut som en dag over 99!" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Det er jo morsomt? Jeg ser for meg spørsmålet: "Ser jeg ut som jeg er 99 eller 100?" "Frue, de ser ikke ut som en dag over 99!" Hehe, satser på at den gamle er så god i hodet at h*n skjønner humoren i det :-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Send dem til meg. Praktisk anlagte damer altså. Ikke fordi jeg har så mye greier i huset som skal mekkes på, men fordi det virker tiltrekkende. Heh, nei, men tro du meg, mannen min hadde digga det om jeg en dag kom hjem og foreslo å legge sparepengene våre i en trans-am ;-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Heh, nei, men tro du meg, mannen min hadde digga det om jeg en dag kom hjem og foreslo å legge sparepengene våre i en trans-am ;-) Og jeg hadde blitt overlykkelig om min gjorde det samme 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Og jeg hadde blitt overlykkelig om min gjorde det samme Hvilke ting synes mannen din det er verdt å legge pengene i da? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hvilke ting synes mannen din det er verdt å legge pengene i da? Superflink til å kjøpe gaver da Utover det er det gamlere biler, som en 69 merchedes for eksempel. Eller kanskje en gammel lastebil (vi kan jo få bruk for den en dag) Vi deler ikke samme syn på bil kan du si. De gamle av "hans" sort er vakre de også, men å ha smekre linjer og dundrende hestekrefter under setet er himmelsk 0 Siter
org Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er 35 år. Hvorfor tror du noen lyver på alderen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.