Gå til innhold

Restaurant i nærheten av Latter

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Vi trenger forslag til spisested førstkommende lørdag, 8-10 jenter, før vi skal på Latter.

Fortrinnsvis i gangavstand til Aker Brygge, ikke for tung mat, ikke for dyrt, tar reservasjoner.

Bord, Front, TGIF, Olivia, Big Horn, Dinner, Hard Rock, Onkel Donald, Oro, Sushi er utelukket.

Noen forslag?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

2

• willow

2

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

typen min var nylig og spiste på beach club på aker brygge. der hadde de visst mest burgere, men ganske ålreite sådan. og banana split til en dyr penge.

Gjest Persille
Skrevet

typen min var nylig og spiste på beach club på aker brygge. der hadde de visst mest burgere, men ganske ålreite sådan. og banana split til en dyr penge.

Nei, der har vi vært før - veldig burger-aktig, ikke så bra service - og kjipe lokaler.

Men takk likevel :)

Skrevet

Nei, der har vi vært før - veldig burger-aktig, ikke så bra service - og kjipe lokaler.

Men takk likevel :)

da så. må det være veldig nære latter?

vi var og spiste på en litt mer eksklusiv kina/thai-resturant forrige måned. en god del dyrere, forhåndsbestilling et must og servicen absolutt ypperlig. dinner (diner?) like v nationalteatheret. derfra tar det vel toppen 5-10 min å gå til Latter, tror jeg.

ylvali1365381015
Skrevet

vi var og spiste på en litt mer eksklusiv kina/thai-resturant forrige måned. en god del dyrere, forhåndsbestilling et must og servicen absolutt ypperlig. dinner (diner?) like v nationalteatheret. derfra tar det vel toppen 5-10 min å gå til Latter, tror jeg.

Birgit? ;-)

sistah her...

Skrevet

hva med den indiske på aker brygge? kommer ikke på navnet i farten men det husker jeg sikkert imrg hvis du er intr.. veldig god mat:)

Gjest Signert
Skrevet

hva med den indiske på aker brygge? kommer ikke på navnet i farten men det husker jeg sikkert imrg hvis du er intr.. veldig god mat:)

Agra:)

Gjest Signert
Skrevet

Toro Toro er en hyggelig tapasrestaurant i vika . (ruseløkkveien 14) Den ligger like før Konserthuset når du går fra nationalteateret forbi vikabuen. Vi fikk en god middag med vin for 250 kr per person. Anbefaler å sette sammen menyen selv fremfor å velge en av tapastallerknene. Ostefonduen var veldig god! Tlf. dit er 22832550

Gjest Persille
Skrevet

Dinner har vi vært på mye, men det er ikke aktuelt denne lørdagen, skrev det i hovedinnlegget også :)

Gjest Persille
Skrevet

Toro Toro er en hyggelig tapasrestaurant i vika . (ruseløkkveien 14) Den ligger like før Konserthuset når du går fra nationalteateret forbi vikabuen. Vi fikk en god middag med vin for 250 kr per person. Anbefaler å sette sammen menyen selv fremfor å velge en av tapastallerknene. Ostefonduen var veldig god! Tlf. dit er 22832550

Bra tips, takk :)

Gjest Persille
Skrevet

Jimmys på Aker brygge?

Hva slags sted er det? Har alltid sett for meg det som litt brun pub, men jeg tar kanskje feil?

Gjest Persille
Skrevet

Hvorfor gjøre det så vanskelig? De har resturant på latter :o)

Men du må gjøre en bordbestilling i forkant.

http://www.latter.no/restaurant.htm

Jeg vet, men det var ikke sånn superfristende egentlig...

Men det kan hende vi ender med det :)

Gjest heisanndusann
Skrevet

Kanskje i samme stil som de du har utelukket, men hva med Peppes? Hyggelig, uformell atmosfære ;)

Skrevet

Hva slags sted er det? Har alltid sett for meg det som litt brun pub, men jeg tar kanskje feil?

Neida, det er et helt ålreit spisested. Nå har ikke jeg spist spesielt mange steder i Oslo så jeg vet ikke hva jeg skal sammenligne med. Men man kan bestille bord, de har f.eks hamburger og pommes frites til 80-90 kr, litt finere retter f.eks biff og indrefilet til under 200 kr hvis jeg ikke husker feil... Og damen var supersnill og gikk rundt til alle mens vi betalte hver vår sum med kortene våre.

Gjest Persille
Skrevet

Kanskje i samme stil som de du har utelukket, men hva med Peppes? Hyggelig, uformell atmosfære ;)

Nja, har ikke så lyst på Peppes...

*vet vi er vanskelige*

:)

Gjest Persille
Skrevet

Neida, det er et helt ålreit spisested. Nå har ikke jeg spist spesielt mange steder i Oslo så jeg vet ikke hva jeg skal sammenligne med. Men man kan bestille bord, de har f.eks hamburger og pommes frites til 80-90 kr, litt finere retter f.eks biff og indrefilet til under 200 kr hvis jeg ikke husker feil... Og damen var supersnill og gikk rundt til alle mens vi betalte hver vår sum med kortene våre.

Ok, da noterer jeg det :)

Gjest Persille
Skrevet

Agra, da?

Om dere kunne tenkt dere indisk...

Nei, hun ene spiser ikke det...

Skal ikke være lett å tekkes åtte jenter :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...