ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Bra plan! Trodde de hadde bare Sushi, så derfor var det utelukket - men de hadde jo masse annet godt og er et bra sted, så da skal jeg foreslå det. Takk Btw, var på Pinpoint i går og viste meg frem - de sa det ikke var farlig, ingen betennelse bare litt infeksjon, og at jeg skulle skylle to ganger om dagen. Det er ikke dødelig vondt lenger, men nå har jeg gått toppløs i to dager for å unngå irritasjon også, så det har kanskje bidratt litt De har utrolig god mat på Nippon Art. Var der i går, og det er det nærmeste man kommer orgasme uten å ha sex! Den blir bra igjen, ja! Det er glimrende. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 De har utrolig god mat på Nippon Art. Var der i går, og det er det nærmeste man kommer orgasme uten å ha sex! Den blir bra igjen, ja! Det er glimrende. Det verker fortsatt, men men det er ikke like vondt, og det må være et godt tegn Det står mellom Nippon og Toro Toro nå, min stemme ligger på Nippon - men må be om en mening til 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Det verker fortsatt, men men det er ikke like vondt, og det må være et godt tegn Det står mellom Nippon og Toro Toro nå, min stemme ligger på Nippon - men må be om en mening til Du kommer til å takke meg for godt tips dersom dere går for Nippon Art! 0 Siter
Velouria Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Vi hadde håpet å være i gangavstand til Latter (Aker Brygge) - men jeg noterer det, takk! Jeg tenkte jo ikke på Taxisko problematikken 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tenkte jo ikke på Taxisko problematikken Nemlig - den er veldig aktuell 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.