Gå til innhold

Restaurant i nærheten av Latter

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bra plan! Trodde de hadde bare Sushi, så derfor var det utelukket - men de hadde jo masse annet godt og er et bra sted, så da skal jeg foreslå det.

Takk :)

Btw, var på Pinpoint i går og viste meg frem - de sa det ikke var farlig, ingen betennelse bare litt infeksjon, og at jeg skulle skylle to ganger om dagen. Det er ikke dødelig vondt lenger, men nå har jeg gått toppløs i to dager for å unngå irritasjon også, så det har kanskje bidratt litt :)

De har utrolig god mat på Nippon Art. Var der i går, og det er det nærmeste man kommer orgasme uten å ha sex!

Den blir bra igjen, ja! Det er glimrende. :)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

2

• willow

2

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

De har utrolig god mat på Nippon Art. Var der i går, og det er det nærmeste man kommer orgasme uten å ha sex!

Den blir bra igjen, ja! Det er glimrende. :)

Det verker fortsatt, men men det er ikke like vondt, og det må være et godt tegn :)

Det står mellom Nippon og Toro Toro nå, min stemme ligger på Nippon - men må be om en mening til :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det verker fortsatt, men men det er ikke like vondt, og det må være et godt tegn :)

Det står mellom Nippon og Toro Toro nå, min stemme ligger på Nippon - men må be om en mening til :)

Du kommer til å takke meg for godt tips dersom dere går for Nippon Art! :)

Skrevet

Vi hadde håpet å være i gangavstand til Latter (Aker Brygge) - men jeg noterer det, takk!

:)

Jeg tenkte jo ikke på Taxisko problematikken :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg tenkte jo ikke på Taxisko problematikken :)

Nemlig - den er veldig aktuell :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...