Gå til innhold

Det var en gang et menneske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var med spenning jeg lånte cd-boksen "Det var en gang et menneske" til ungene nå til helga. Husker jo godt hvor morsomt jeg selv syntes det var da jeg var barn! Og hurra - de sitter åndeløse og stirrer på skjermen og er helt oppslukte, akkurat som jeg pleide å gjøre! :o)

Så nå har jeg vært inne på Cdon.com og bestilt boksen og får den i postkassen i løpet av uka håper jeg. :o) Var på salg til 389,- og!

Gjest Pontiac
Skrevet

Den husker jeg også, veldig godt.

Har selv tenkt på å kjøpe den til mine.

Spennende, merkelig og facinerende serie det der :)

Skrevet

Nevøen min fikk boksen i julegave. Og det var morsomt å se at både 5 og 10-åringen var oppslukte. Godt for min del også å se at serien forsåvidt har tålt tidens tann i underholdningsøyemed.

Skrevet

Den skal jeg ha også! Må bare få ut den berømte fingeren....

Skrevet

Jeg likte den ikke jeg, når jeg var liten...

Det kvalifiserer nok til å forsøke igjen nå når jeg er blitt stor.

Alle sier den er bra, så jeg forstår ikke hva det var jeg ikke likte. Kanskje jeg finner det ut?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så, der brukte jeg 389,- kroner mer enn jeg hadde tenkt på DVD-er denne måneden. :-) *fått ut fingeren*

Skrevet

Hehe, jeg kjøpte den for et par år siden, og da hadde det skjedd noe galt med kontrakter for distribusjon.

Hvilket gjorde at på daværende tidspunkt var det kun de filmene som var på lager som var sikkert man kunne kjøpe. Og prisen ble deretter, betalte noe sånt som 1000-1500 kroner tror jeg :)

Skrevet

Å ja! Den serien elsket jeg. Hadde helt glemt den.

Så da er det bare å bestille, så kan jeg se den sammen med barna;)

Takk for tipset.

Skrevet

Så, der brukte jeg 389,- kroner mer enn jeg hadde tenkt på DVD-er denne måneden. :-) *fått ut fingeren*

*Hehe* Men denne var ikke den dummeste filmen du kunne kjøpt da! :o)

Skrevet

Vi kjøpte den til jul, og barna satt som lys! Utrolig bra serie som også fenger dagens mediebortskjemte unger!

Skrevet

Vi kjøpte den til jul, og barna satt som lys! Utrolig bra serie som også fenger dagens mediebortskjemte unger!

Jeg myste litt sammen med ungene nå i formiddag og tegningene har jo holdt seg kjempebra, de kunne like gjerne vært lagd i dag! Skjønt da hadde de sikkert ikke vært så bra, men mye mer dataanimert, noe som ofte gjør det dårlig synes jeg.

Skrevet

Jeg myste litt sammen med ungene nå i formiddag og tegningene har jo holdt seg kjempebra, de kunne like gjerne vært lagd i dag! Skjønt da hadde de sikkert ikke vært så bra, men mye mer dataanimert, noe som ofte gjør det dårlig synes jeg.

Ja, dataanimasjonen ødelegger sjelen til tegnefilm

Skrevet

Dataanimasjon er utrolig kjedelig å se på.. :-(

Gjest ChiengMai
Skrevet

*Hehe* Men denne var ikke den dummeste filmen du kunne kjøpt da! :o)

Neida, og jeg har tenkt på den lenge. Så innlegget ditt var bare det siste kicket for å få bestilt den. Og så jeg som bestilte for over 700 kroner i går...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dataanimasjon er utrolig kjedelig å se på.. :-(

Som en stor fan av blant annet Toy Story og Shrek må jeg si meg helt uenig i utsagnet om at dataanimering er kjedelig.

Skrevet

Som en stor fan av blant annet Toy Story og Shrek må jeg si meg helt uenig i utsagnet om at dataanimering er kjedelig.

Da er vi uenige, asså!!

;o)

Skrevet

Da er vi uenige, asså!!

;o)

Jeg er enig med deg. :-) Ingenting slår en ordentlig tegnefilm! :-)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, Lillemus.

Skrevet

De store, nyere filmene som er animerte er gode da, men det finnes jaggu mye dritt som aldri burde vært på markedet også! *Grøsser*

Gjest ChiengMai
Skrevet

De store, nyere filmene som er animerte er gode da, men det finnes jaggu mye dritt som aldri burde vært på markedet også! *Grøsser*

Joda, men det finnes mye dritt blant standard animerte filmer også, det er jo ikke sånn at alt er bra bare fordi man ikke har brukt datamaskin. Syns forresten det er fint å se at det er utvikling i en filmgenre jeg selv er veldig glad i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...