Gå til innhold

Hunder som går i barnehage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Synes vitsen med hund blir borte hvis jeg skal tenke på den som en smittebombe."

Enig! :-)

For å strø litt salt i såret; blir hunder en mindre smittebombe om vi lar være å tenke på det?

Enda mer salt: hundebæsj er nær 80% bakterier, er det sannsynlig at pelsen der bak er bakteriefri?

Litt til: katten spiser mus som bærer med seg et utall små gjester, er det sannsynlig at katten ikke får i seg dette og bringer det videre? Les om musepest, det er en fryktelig ubehagelig sykdom.

Skrevet

For å strø litt salt i såret; blir hunder en mindre smittebombe om vi lar være å tenke på det?

Enda mer salt: hundebæsj er nær 80% bakterier, er det sannsynlig at pelsen der bak er bakteriefri?

Litt til: katten spiser mus som bærer med seg et utall små gjester, er det sannsynlig at katten ikke får i seg dette og bringer det videre? Les om musepest, det er en fryktelig ubehagelig sykdom.

Jeg er forsåvidt klar over dette.

Men får man mindre bakterier av å kose med hunden på fanget enn på å ha den i sengen?

Dessuten tror jeg vi herdes av å få i oss litt bakterier.

*er vanskelig*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...