keinstein Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 "Synes vitsen med hund blir borte hvis jeg skal tenke på den som en smittebombe." Enig! :-) For å strø litt salt i såret; blir hunder en mindre smittebombe om vi lar være å tenke på det? Enda mer salt: hundebæsj er nær 80% bakterier, er det sannsynlig at pelsen der bak er bakteriefri? Litt til: katten spiser mus som bærer med seg et utall små gjester, er det sannsynlig at katten ikke får i seg dette og bringer det videre? Les om musepest, det er en fryktelig ubehagelig sykdom. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 For å strø litt salt i såret; blir hunder en mindre smittebombe om vi lar være å tenke på det? Enda mer salt: hundebæsj er nær 80% bakterier, er det sannsynlig at pelsen der bak er bakteriefri? Litt til: katten spiser mus som bærer med seg et utall små gjester, er det sannsynlig at katten ikke får i seg dette og bringer det videre? Les om musepest, det er en fryktelig ubehagelig sykdom. Jeg er forsåvidt klar over dette. Men får man mindre bakterier av å kose med hunden på fanget enn på å ha den i sengen? Dessuten tror jeg vi herdes av å få i oss litt bakterier. *er vanskelig* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.