Gå til innhold

Sed eller EL-slim?

Anbefalte innlegg

Gjest Daffodil
Skrevet

Hei!

Hvordan kan jeg se forskjell på sed og EL-slim? Jeg hadde samleie i dag tidlig for snart 10 timer siden. Det er jo stor sannsynlighet for at det er sed, men er det mulig å skille?

Har hørt om vanntesten, men det gjelder vel bare EL-slim kontra den vanlige utfloden?

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)
Skrevet

Vi bare si at jeg lurer på det samme.... og kan det finnes "rester" av sæd som kommer ut opp til 3 dager etter samleie?

Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Seden kommer ut flytende med en gang evt som en klump i doen. Eggløsningsslimet holder seg noen dager, det er langt og seigt, kan trekkes ut som en lang eggehviteaktig tråd. Det kan man ikke gjøre med sed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...