Gå til innhold

Oj, for en vakker skiskytter!

Anbefalte innlegg

Gjest wintertime
Skrevet

Jeg satt og tittet på sporten på NRK i går og fikk plutselig se et nærbilde av en av de franske skiskytterne - Simon Fourcade. Fy søren for en vakker gutt / mann! Det er sjelden jeg blir bergtatt av menns utseende, selv ikke Brad Pitt er noe særlig spennende. Men nå ble jeg rett og slett nesten litt satt ut ;) Og han er like gammel som meg! Jamen synd jeg ikke kan et ord fransk (for ikke å nevne totalt fraværende talenter på ski da ;))

http://les4biathletes.free.fr/simon_fourcade.htm

Skrevet

Hehe, smaken er som baken.

Han var jo fin å se på, men ikke SÅ fin.

Skrevet

Jeg synes i grunnen han så ganske ordinær ut. Kjekk kar, men ikke slik at jeg får åndenød;-)

Skrevet

Jeg visste det var en grunn til at jeg lærte meg fransk :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Har du pusset brillene i dag? ;o)

Han var da helt ordinær.

Skrevet

Over gjennomsnittet, vil jeg vel si. Men ikke dånefin :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Pøsj, var bare sånn middels. Jeg er totalt fortapt i Daniel Craig, jeg. :-)

Skrevet

Jeg hadde vel syntes han var søt - for 20 år siden! Han er nok aaaalt for ung for meg og jeg synes han ser ut som en 17-åring.... :o)

Skrevet

Grei nok. Han ser jo kjekk ut, og har glimt i øyet, men jeg vet da om mange menn som er minst like pene.

candyqueen_83
Skrevet

Syns da ikke han var noe ekstra spesiell. Vet mange som er kjekkere enn han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...