Gå til innhold

Går dere til hudpleier?

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407
Skrevet

Hei, vurderer å begynne å gå til hudpleier jevnlig. Begynner å nærme meg 30 år, og selv om jeg mener jeg har "god hud", så vil jeg gjerne bevare den fin.

Går dere til hudpleier? Hvor ofte bør jeg gå? Hva slags behandling vil dere foreslå?

Hilsen meg med litt rynke-angst ;)

Skrevet

Går innimellom, og det er deilig. Mye av det de gjør i salong kan jeg gjøre hjemme. Jeg tror at det daglige stellet er det som betyr mest i lengden.

Hos hudpleier ville jeg isåfall gått for mere spesialbehandlinger og ikke bare rens og fukt.

Gjest gørildsa
Skrevet

Jeg synes det blir for dyrt. Det er dyrt nok med sjampoer, frisør og kremmer. Hadde du regnet ut hvor mye som går til alt mulig sånnt så hadde du siiert fått sjokk.

Gjest Nydelige Josefine
Skrevet

Jeg har gått 1 gang til hudpleier på mine 22 år!!

Synes selfølgelig det var kjempe godt!! Men føler det er bortkastet penger!!

Men det er jo flott å skjemme seg bort 1-2 ganger i året:)

Ville heller valgt og kjøpe meg sikkelie gode produkter og drikk masse vann!!! Og ikke minst ha et variert og sunt kosthold!!

Tror ikke det skader å mosjonere, å få ut litt avfallstoffer gjennom svette.

Det er det jeg ville ha anbefalt;)

Skrevet

Jeg har gått jevnlig i høst, men merker ingen forskjell. Så jeg tenker at om man ikke har spesielle problemer med huden kan det kanskje være OK å gå én gang for hudanalyse og tips om passende produkter.

Skrevet

Har vært et par ganger, men da har jeg fått gavekort.

Det er altfor dyrt, og ikke noe jeg vil prioritere å bruke penger på.

Klart det er deilig å ligge der og bli dullet og stelt med, men jeg har ingen tro på at det faktisk får huden til å se finere ut dersom en går regelmessig, enn dersom en ikke gjør det.

Det er kun luksus-bortskjemming, og det er herlig - men ikke noe som er nødvendig med mindre en har ekstra penger en har lyst å bruke på akkurat det: å skjemme seg litt bort. :-)

Jeg har mer tro på enkle, billige ting som å drikke mye vann, bruke skrubb når en vasker seg (en klut kan skrubbe likeså godt som dyre skrubbeprodukter), og å spise balansert og riktig.

:-)

sunnie1365380407
Skrevet

Jeg har gått jevnlig i høst, men merker ingen forskjell. Så jeg tenker at om man ikke har spesielle problemer med huden kan det kanskje være OK å gå én gang for hudanalyse og tips om passende produkter.

Hudanalyse høres lurt ut. Det tror jeg jeg skal gjøre, så kan jeg pleie huden på egen hånd hjemme:)

Supert tips:)

Skrevet

Jeg har gått et par ganger i året siden jeg var 30. Dyprens med massasje...kjempegodt. Ellers renser jeg hver kveld selv og tar en peeling og maske en gang i uka.

sunnie1365380407
Skrevet

Jeg har gått et par ganger i året siden jeg var 30. Dyprens med massasje...kjempegodt. Ellers renser jeg hver kveld selv og tar en peeling og maske en gang i uka.

Kan du anbefale en peeling-krem?

Skrevet

Kan du anbefale en peeling-krem?

Har for det meste brukt Miranda sin, (de har nettsider) men Mary Kay sin 3in1 liker jeg også, da får du den daglige forsiktige peelingen samtidig med rensinga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...