Gå til innhold

Er det noe jeg kan gjøre med joggesko som lukter fjøs?

Anbefalte innlegg

Gjest joggesko som stinker
Skrevet

Har skrevet om joggeskoene mine noen ganger her før. Jeg kjøpte den for en måned siden. Fra første stund har detluktet sterkt av dem, som fjøs. Jeg har luftet dem på verandaen i en uke. jeg har vasket dem i vaskemaskinen.

De henger til tørk på badet.

Og stinker!

Var i butikken med dem og spurte hva jeg skulle gjøre. de sa det var limet som skapte lukten, og ingen andre hadde klaget på dem. Problemet mitt er å ta dem med i treningstudeo og små treningsrom. Det er nok med svettelukt om det også skal stinke fjøs fra meg.

Finnes det noe spray etc jeg kan legge i skoene for å dempe lukten?.

Noen tips?

Skrevet

Ville ha prøvd igjen med å reklamere. Ingen vil vel lukte fjøs sammen med andre! Det er en feil/mangel vil jeg si..

Skrevet

Ville ha prøvd igjen med å reklamere. Ingen vil vel lukte fjøs sammen med andre! Det er en feil/mangel vil jeg si..

Hvordan reklamere best mulig?. Har forsøkt meg flere ganger, men de bare argumenterer med at ingen andre har klaget på det. De har null forståelse for at det ikke er kult å lukte fjøs sammen med andre.

sunnie1365380407
Skrevet

Hvordan reklamere best mulig?. Har forsøkt meg flere ganger, men de bare argumenterer med at ingen andre har klaget på det. De har null forståelse for at det ikke er kult å lukte fjøs sammen med andre.

Luktet de da du kjøpte dem eller har lukten kommet etter at du har brukt dem/ svettet i dem?

Dersom det er svette, som forårsaker lukten, så har jeg hørt at man kan legge dem i fryseren et døgn. Da dør bakteriene...

Verdt å prøve kanskje?

Skrevet

Lever et klageskjema.

http://forbrukerportalen.no/klageveiledersider/bokmal/398/klageview

Det skal egentlig ikke være nødvendig, men. Hvis de fortsatt ikke imøtekommer kravet så ta kontakt med forbrukerombudet.

Skrevet

Varm dem opp på radiatoren, eller bruk sånne eletriske skotørkere, da forsvinner lukta mye fortere.

Skrevet

Luktet de da du kjøpte dem eller har lukten kommet etter at du har brukt dem/ svettet i dem?

Dersom det er svette, som forårsaker lukten, så har jeg hørt at man kan legge dem i fryseren et døgn. Da dør bakteriene...

Verdt å prøve kanskje?

lukta har vært der fra dag en. Forretningen mener at det ikke er en feil. pga limet som blir brukt skaper lukta.

Skrevet

Varm dem opp på radiatoren, eller bruk sånne eletriske skotørkere, da forsvinner lukta mye fortere.

Hørt noe man kan putte ned i skoene så de ikke stinker så mye, noen slags kuler.

Har du hørt noe om det?

Skrevet

Hørt noe man kan putte ned i skoene så de ikke stinker så mye, noen slags kuler.

Har du hørt noe om det?

Hvis det er løsemiddel fra limet, så må det fordampe.

Mot bakterie-lukt kan du fryse skoa, eller bruke Peusec.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...