Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann / gutt på 35 år som har alt for tidlig utløsning når jeg har sex. Jeg kan ofte komme etter bare ett par minutter, dette selv når jeg har vært i ett forhold i lengere tid. Er det noe jeg kan gjøre for å trene opp penis til å holde ut lengere, eller er det noe jeg kan ta mot dette? har testet litt bedøvende kremer, men da mister jeg fort potensen. Please hjelp meg, noen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262003-for-tidlig-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke at dette er så lett å få kontroll over.

Hvis du ikke kan tømme deg rett før sexen så du holder lenger så er det verre. Ikke sikkert du får stå igjen så raskt.

Det beste er kanskje at du tilfredsstiller partneren din før du trenger inn i henne, så blir dere begge tilfredsstilt.

Det er utrolig hva du kan få til med hender, munn, lepper, tunge, lyder osv. Det er jo minst like godt å tilfredsstille ei jente på den måten som å ha samleie med henne:-)

Ellers så vet jeg ikke om stort annet enn å trene på å holde ut lenger.

Gjest klonazepam

Dette funket for meg. når du tisser, stopp strålen med musklene i penis når strålen er på sitt sterkeste. Så prøver du det samme neste gang du onanerer. Klemme de samme "musklene" når du har gjort dette, det er vrient, blir det fort lettere. Viktig er det også å få utløsning alene, eller å ha sex ofte med partneren for ikke å være så klar til å ejakulere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...