Gjest Christiania Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Noen som vet om det går i reprise, evt når, eller om jeg kan se det på WebTV? :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 NRK har jo gratis webtv, bare å gå inn og sjekke Men jeg vet ikke om det går i reprise på tv, men det finner du sikkert ut om du går inn på en av nettavisenes tv-guide og søker. 0 Siter
Gjest Christiania Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 NRK har jo gratis webtv, bare å gå inn og sjekke Men jeg vet ikke om det går i reprise på tv, men det finner du sikkert ut om du går inn på en av nettavisenes tv-guide og søker. Har prøvd. Prøvde søke på Webtv men den fant ingenting. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg gadd ikke se det ferdig..Synes ikke de passer til å opptre sammen.. De er så ulike. Synes Kjersti burde holde seg til teaterscenen.. Hege er hilarious, men Kjersti trakk ned hele showet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.