Gå til innhold

Skulke jobb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er aldri borte fra jobb, så og si, men er det greit å være borte en dag fordi man er drit forbanna?

Er det grunn nok, liksom? Dersom man er tilstrekkelig PISST?

Skrevet

Nja, det spørs jo grunnen til at man er sint. Sinne er ikke en følelse i seg selv, men et uttrykk for noe annet: Såret, frustrert osv.

Men i utgangspunktet: Nei. Er man ikke syk eller i en slik følelsesmessig forfatning at man ikke takler en arbeidsdag, så bør man gå på jobb.

Skrevet

Gjør heller noe helt overraskende. F eks gi den/de du er mest sint på en gave. F eks en kake. Vedkommende tør neppe spise den, men jeg tør nesten påstå du vil vinne på det. Hvis de ikke spiser, vent en stund, og spis den selv.

Å bli borte fra jobben er å vise for alle at du har tapt.

Skrevet

Gjør heller noe helt overraskende. F eks gi den/de du er mest sint på en gave. F eks en kake. Vedkommende tør neppe spise den, men jeg tør nesten påstå du vil vinne på det. Hvis de ikke spiser, vent en stund, og spis den selv.

Å bli borte fra jobben er å vise for alle at du har tapt.

Ja, det er sant. Man føler seg alltid best når man oppfører seg best. Men herregud så deilig det ville være å gi faen i jobb! Eller generelt bare faen.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168783861' post='3475645]

Sint pga ting på jobb eller privat?

Ja, det og!

Skrevet

Nja, det spørs jo grunnen til at man er sint. Sinne er ikke en følelse i seg selv, men et uttrykk for noe annet: Såret, frustrert osv.

Men i utgangspunktet: Nei. Er man ikke syk eller i en slik følelsesmessig forfatning at man ikke takler en arbeidsdag, så bør man gå på jobb.

Jeg _føler_ utrolig godt at jeg er sint hvertfall!

Skrevet

Ja, det er sant. Man føler seg alltid best når man oppfører seg best. Men herregud så deilig det ville være å gi faen i jobb! Eller generelt bare faen.

Tenk på deg selv.

Jeg har selv sittet og hørt på en som holdt takketale for de som prøvde å ta rotta på han, og det var genialt.

Når han har alt på det tørre, så kan han tillate seg hva som helst av slikt. Han ble ikke venner med drittsekkene, de ble antagelig rasende, men viste sine ekte venner at han ikke lot seg kue. Jeg gikk bort og klappet han på skulderen.

Videre på det er at du ikke kan være venner med alle, ignorer de du ikke liker.

Skrevet

Nei, det er ikke grunn nok til å skulke jobben.

Skrevet

Jada. Helt ok. Bedre å være "syk" enn å vite at man kommer til å gå til angrep på alle som snakker til deg.

Skrevet

Nei, det er ikke grunn nok til å skulke jobben.

Hehe, skulker man har man jo per def ingen god grunn. Har man en god grunn til å være borte, er det jo ikke skulk ;o)

Gjest Persille
Skrevet

Jada. Helt ok. Bedre å være "syk" enn å vite at man kommer til å gå til angrep på alle som snakker til deg.

What? Arb.giver skal betale fordi noen ikke kan beherske seg? Fornuftig...

Skrevet

Hehe, skulker man har man jo per def ingen god grunn. Har man en god grunn til å være borte, er det jo ikke skulk ;o)

*Hehe* Du har et poeng der.

Skrevet

Nei...

Var redd for det!

Har kun vært borte et lite fåtalls ganger på 8 år. Ingen skulker, altså. Men innimellom ville det vært fornuftig å holde sengen!

Skrevet

Var redd for det!

Har kun vært borte et lite fåtalls ganger på 8 år. Ingen skulker, altså. Men innimellom ville det vært fornuftig å holde sengen!

Når skal du på jobb da? Og hvor lenge planlegger du egentlig å være sint? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...