NeaNoor Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har en uke fri i midten av mars og vil da reise en plass. Blir midt i uka, så både samboer og venninner jobber. Må derfor reise alene, og har absolutt ikke noe imot det. Men hvor? Jeg skal bare shoppe, slappe av og spise god mat. :-) 0 Siter
Gjest Det ville jeg! Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Stockholm eller København. 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Stockholm eller København. Island er det mest fantastiske landet jeg har vært i, selv om været der ikke er helt supert, så er opplevelsene, naturen, varme bad, og ikke minst shoppingen helt suverent! Islendingene er "prøvekaniner" på kommende moter, så de ligger ca tre år foran i mote. Dvs at klær som er super moderne her, selges til halv pris der 0 Siter
linko Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg hadde også valgt Roma, eller kanskje Budapest (med sine billige spabad). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.