Gå til innhold

Sverige i morgen, hva MÅ vi kjøpe

Anbefalte innlegg

Gjest mrs sweden
Skrevet

Gubben skal avsted å kjøpe treningspulver av noe slag, er visst mye billigere over there:o)

Hva annet burde han kjøpe? Kyllingfileet er vel billig i Sverige? Noen gode steker som er lurt å kjøpe? Annet?

Skrevet

A-creme = halv pris.

Smertestillende, altså hodepinetabletter, er også MYE billigere.

Kyllingfileter, karbonadedeig, melk, gulost og kjøttpålegg kjøper vi mye av.

Skrevet

Kyllingfilet er av variabel kvalitet. Kjøp Guldfågeln (tror det er en eske på 2 kg).

Karbonadedeig i løsvekt er bra og billig. Ca 1/3 av prisen av norsk karbonadedeig.

Gjest catiki21
Skrevet

Som strom sier så bør han kjøpe med hodepinetabletter. Jeg synes de har større effekt enn de vi her har i norge, så det bør han hvertfall kjøpe med. Jeg kjøper det hver gang jeg er i sverige;)!

Skrevet

C-vitaminer. 20 brusetabletter a 1000mg for 20 kroner.

Skrevet

Kjøtt (inkl. pålegg) og meieriprodukter er oftest billigere i sverige. Men jeg kjøper nok mesteparten av alt jeg trenger der. Er der ca. hver 14-dag:-)

sunnie1365380407
Skrevet

A-creme = halv pris.

Smertestillende, altså hodepinetabletter, er også MYE billigere.

Kyllingfileter, karbonadedeig, melk, gulost og kjøttpålegg kjøper vi mye av.

VIN :)

Ellers så selger de sånne STORE dunker med Omo vaskepulver til rett over 100-lappen. Den varer nesten i et år.

Espresso-kaffe er også mye billigere

Ost

Skrevet

Foruten de nevnte varer under så kjøper vi te, knekkebrød og colalightbokser.Appelsin/jordbærjuice (Valsølille) er en tier billigere enn her. Og smågodt :-)

Helsekostprodukter er også billigere, og f.eks. Vectavir salve mot forkjølelsessår, får vi kjøpt på apoteket der mens den er reseptbelagt her.

Skrevet

Jeg bruker å kjøpe fruktyoughurt uten tilsatt sukker når jeg er der. Kjempegod og hverken Tine eller noen andre lager det her hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...