Gjest mrs sweden Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Gubben skal avsted å kjøpe treningspulver av noe slag, er visst mye billigere over there:o) Hva annet burde han kjøpe? Kyllingfileet er vel billig i Sverige? Noen gode steker som er lurt å kjøpe? Annet? 0 Siter
stromme Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 A-creme = halv pris. Smertestillende, altså hodepinetabletter, er også MYE billigere. Kyllingfileter, karbonadedeig, melk, gulost og kjøttpålegg kjøper vi mye av. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Kyllingfilet er av variabel kvalitet. Kjøp Guldfågeln (tror det er en eske på 2 kg). Karbonadedeig i løsvekt er bra og billig. Ca 1/3 av prisen av norsk karbonadedeig. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Som strom sier så bør han kjøpe med hodepinetabletter. Jeg synes de har større effekt enn de vi her har i norge, så det bør han hvertfall kjøpe med. Jeg kjøper det hver gang jeg er i sverige;)! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 C-vitaminer. 20 brusetabletter a 1000mg for 20 kroner. 0 Siter
Speak Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Kjøtt (inkl. pålegg) og meieriprodukter er oftest billigere i sverige. Men jeg kjøper nok mesteparten av alt jeg trenger der. Er der ca. hver 14-dag:-) 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 A-creme = halv pris. Smertestillende, altså hodepinetabletter, er også MYE billigere. Kyllingfileter, karbonadedeig, melk, gulost og kjøttpålegg kjøper vi mye av. VIN Ellers så selger de sånne STORE dunker med Omo vaskepulver til rett over 100-lappen. Den varer nesten i et år. Espresso-kaffe er også mye billigere Ost 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Foruten de nevnte varer under så kjøper vi te, knekkebrød og colalightbokser.Appelsin/jordbærjuice (Valsølille) er en tier billigere enn her. Og smågodt :-) Helsekostprodukter er også billigere, og f.eks. Vectavir salve mot forkjølelsessår, får vi kjøpt på apoteket der mens den er reseptbelagt her. 0 Siter
Osiris Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg bruker å kjøpe fruktyoughurt uten tilsatt sukker når jeg er der. Kjempegod og hverken Tine eller noen andre lager det her hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.