Gå til innhold

Til mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde du fylt 57 om du hadde levd. 57 er jo nesten 60, det er gammelt! Du blei bare 45. Vi tente lys for deg på bursdagen din i dag.

Jeg har tenkt så mye på deg i dag, og på alt du ikke fikk med deg. Aller sårest er det at du aldri fikk se dine to barnebarn, ei heller det neste barnebarnet som kommer til våren, når lillebroren min skal bli pappa.

Det er to fine unger jeg har, mamma. Jeg skulle bare ønske du hadde fått se dem selv! Kanskje ville du tatt de med på turer, og lekt i hagen, slik du gjorde med meg? Og hatt dem på overnattinger eller kanskje på hytta?

Jeg klarer meg fint, mamma. Jeg bare savner deg så forbanna mye fortsatt.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

30

• McLoud

4

• jubalong70

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun ville vært stolt av deg flyfly, og kjeftet litt når du hyler og skriker altfor mye.

Hun ville snakket med Lillemann og tatt ham med på tur, og så ville hun ha kost med Snorkfrøken og ledd av alle påfunnene hennes.

Også ville hun ha kommet og passet ungene i dag når du har influensa, og gitt deg saft og suppe på senga.

Hun skulle vært her...

Skal tenne et lys for henne jeg også.

Skrevet

*tåre i øyekroken*

Det må ha vært vondt å miste en så ung mamma... Moren min er 58 år gammel og mormor til åtte. Håper vi får beholde henne i maaange år til!!

*klem*

Skrevet

Hun ville vært stolt av deg flyfly, og kjeftet litt når du hyler og skriker altfor mye.

Hun ville snakket med Lillemann og tatt ham med på tur, og så ville hun ha kost med Snorkfrøken og ledd av alle påfunnene hennes.

Også ville hun ha kommet og passet ungene i dag når du har influensa, og gitt deg saft og suppe på senga.

Hun skulle vært her...

Skal tenne et lys for henne jeg også.

Takk, snille frosk..

Skrevet

Kjære mariaflyfly!

Fikk stor klump i halsen nå. Vil bare gi deg en klem!

Og vi må bli enda flinkere til virkelig å vise de rundt oss at vi er glad i dem!

Skrevet

*Snufs* Mamman min ville blitt 69 i går.

Og jeg ønsker så inderlig at hun skulle fått se hvor mye ungene og stemora deres forguder hverandre og at hun skulle fått truffet kjæresten min....

Skrevet

Nettklem fra Debra til flyfly

Takk Debra :)

Skrevet

*Snufs* Mamman min ville blitt 69 i går.

Og jeg ønsker så inderlig at hun skulle fått se hvor mye ungene og stemora deres forguder hverandre og at hun skulle fått truffet kjæresten min....

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...