Gå til innhold

Til mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene nå

Jeg er sikker på at mamma´n din følger med og passer på deg og ungene dine fra der hun er, men trist at hun ikke får være der sammen med dere

Varm klem fra meg

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

30

• McLoud

4

• jubalong70

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var veldig pent sagt :)

Nå har jeg snakket med mor. Det skal sies at vi snakkes stort sett 2-5 ganger i uka, og jeg sier ofte at jeg er glad i henne.

Men jeg fortalte at jeg nå ringte bare for å si at jeg var glad i henne, pga innlegget ditt. Hun ble så rørt at hun begynte å gråte.

Takk flyfly for at du fikk meg til å gjøre dette. Jeg skal tenke på deg så ofte jeg kan når jeg snakker med henne.

fuji1365380447
Skrevet

Å nå ble jeg litt trist.

Mammaen min lever ennå, men hun har en alvorlig og uhelbredelig kreftsykdom som gjør at vi kommer til å miste henne så alt for tidlig.

Jeg vet at min datter sannsynligvis aldri kommer til å bli skikkelig kjent med sin mormor. Og det er en vond følelse.

Men jeg prøver å snakke med mamma på telefonen så ofte som mulige, og sørge for at vi er mye sammen nå de siste årene hun lever.

Hun er den beste mamma`en som fins, og jeg er så glad i henne. Det sørger jeg for at hun vet.

Gode tanker til deg mariaflyfly og mammaen din.

Skrevet

Takk for varme ord! Det er omtrent det samme jeg sa til sønnen min da hans oldefar (min morfar) døde da han var 4. Siden vi var glade i han mens han levde, vil han leve videre i hjertene våre, siden vi husker han så godt. Sønnen min sa akkurat de samme ordene da vi mista en god venn i høst. :)

Du har en klok sønn.

:-)

Skrevet

Å nå ble jeg litt trist.

Mammaen min lever ennå, men hun har en alvorlig og uhelbredelig kreftsykdom som gjør at vi kommer til å miste henne så alt for tidlig.

Jeg vet at min datter sannsynligvis aldri kommer til å bli skikkelig kjent med sin mormor. Og det er en vond følelse.

Men jeg prøver å snakke med mamma på telefonen så ofte som mulige, og sørge for at vi er mye sammen nå de siste årene hun lever.

Hun er den beste mamma`en som fins, og jeg er så glad i henne. Det sørger jeg for at hun vet.

Gode tanker til deg mariaflyfly og mammaen din.

Det høres ut som om dere gjør mye for at mammaen din sin siste tid skal være bra.

Takk for gode ord, fuji.

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene nå

Jeg er sikker på at mamma´n din følger med og passer på deg og ungene dine fra der hun er, men trist at hun ikke får være der sammen med dere

Varm klem fra meg

Takk for klemmen, Anki. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...