Gå til innhold

5 om dagen!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168804808' post='3476308]

Hehe.. Vi snakker ikke akkurat så mye om fem om dagen. Det går mer i tallet etter ;)

Jasså, så det er det dere snakker om;)! Kan jeg være med:P! bare fortsett med deres prat dere;)!

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

20

• Glimtipper

9

• Idéfix

3

• Sofline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168805926' post='3476374]

Angelica by night!

:D

*fnise*

Skrevet

Jasså, så det er det dere snakker om;)! Kan jeg være med:P! bare fortsett med deres prat dere;)!

Vi får ikke pratet lell. Ser ut som MSN har store problemer. Vi blir bare pælma ut :/

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168806121' post='3476383]

Vi får ikke pratet lell. Ser ut som MSN har store problemer. Vi blir bare pælma ut :/

Jeg har også store MSN problemer, hatt det lenge! Funker ikke for meg å slette msn og laste opp på nytt. Jeg er også en hater av MSN for tiden!

Skrevet

Jeg har også store MSN problemer, hatt det lenge! Funker ikke for meg å slette msn og laste opp på nytt. Jeg er også en hater av MSN for tiden!

Tror nok det er bare msn som sliter sånn generelt. Ikke bare min :)

Gjest catiki21
Skrevet

det er lurt å bytte vann innimellom hvis de blir liggende lenge. Annenhver dag f.eks:) Lykke til

Takk for det! Da skal jeg starte med det i morgen! 5 om dagen kom jeg meg igjennom idag!

*Er stolt nå*

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168806340' post='3476396]

Tror nok det er bare msn som sliter sånn generelt. Ikke bare min :)

Ja, det er nok MSN generelt som sliter. En er avhengig av MSN når en har venner rundt omkring. Håper MSN funker endag snart!

Skrevet

Ja, det er nok MSN generelt som sliter. En er avhengig av MSN når en har venner rundt omkring. Håper MSN funker endag snart!

Ja... Rart hvor avhengig man blir :)

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168806527' post='3476406]

Ja... Rart hvor avhengig man blir :)

Håper dere får snakka da! Lykke til med msn;)!

Skrevet

Håper dere får snakka da! Lykke til med msn;)!

Heldigvis for oppfinnelsen mail :D

He he :)

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168806156' post='3476386]

Men ikke si det til noen ;)

Nei nei - jeg vil jo ikke utlevere meg på den måten...

Skrevet

2 dl juice til frokost (gjelder som en ting)

1 banan som mellommåltid

200 forskjellige grønnsaker til middag

1 appelsin til kvelds

eller:

2 mandariner som mellommåltid

200 g blandet frukt til lunsj (fruktsalat)

Gulrot som mellommåltid

Noen druer til dessert etter middagen

Masse grønt som tomat og agurk til kvelds.

eller:

Smootie som mellommåltid (laget på bær, banan, juice og yoghurt naturell/melk)

Lunsj: litt reven rødbete, litt finhakket hvitkål, 1 appelsin (og rosiner og litt appelsinsaft) -god råkostsalat

Som tilbehør til middagen: 250 g blandede rotfrukter (f.eks. gulrot, selleri, rødbeter og persillerot

Skrevet

2 dl juice til frokost (gjelder som en ting)

1 banan som mellommåltid

200 forskjellige grønnsaker til middag

1 appelsin til kvelds

eller:

2 mandariner som mellommåltid

200 g blandet frukt til lunsj (fruktsalat)

Gulrot som mellommåltid

Noen druer til dessert etter middagen

Masse grønt som tomat og agurk til kvelds.

eller:

Smootie som mellommåltid (laget på bær, banan, juice og yoghurt naturell/melk)

Lunsj: litt reven rødbete, litt finhakket hvitkål, 1 appelsin (og rosiner og litt appelsinsaft) -god råkostsalat

Som tilbehør til middagen: 250 g blandede rotfrukter (f.eks. gulrot, selleri, rødbeter og persillerot

Skulle jeg spise 200 grønnsaker til middag hadde det tatt skrekkelig lang tid... Jeg hadde slitt med å komme på mer enn femten også tror jeg.

Skrevet

Skulle jeg spise 200 grønnsaker til middag hadde det tatt skrekkelig lang tid... Jeg hadde slitt med å komme på mer enn femten også tror jeg.

Hvorfor hadde det tatt skrekkelig lang tid?

Og hva mener du med at du hadde slitt med å komme på mer enn femten? :-)

Skrevet

Hvorfor hadde det tatt skrekkelig lang tid?

Og hva mener du med at du hadde slitt med å komme på mer enn femten? :-)

200 grønnsaker er mye, selv for store gutter.

Bare en dårlig spøk myntet på ditt innlegg... :)

Skrevet

Du kunne jo bare tatt 50 gulrøtter, 50 brokkoli og 100 kålrot da, sånn for å slippe å finne på så mange, mener jeg... *fnise*

:)

Gjest Pontiac
Skrevet

Hvis ikke det er krav til forskjellige slag så er det jo bare å pøse på med erter og/eller mais da :)

Skrevet

Du kunne jo bare tatt 50 gulrøtter, 50 brokkoli og 100 kålrot da, sånn for å slippe å finne på så mange, mener jeg... *fnise*

:)

Heheheheh, ja! Det er sant. Tenkte ikke på det en gang... Og jeg som gjorde narr!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...