Gå til innhold

FU: Hva er din yndlingssang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilken sang kan du høre uendelig lenge på?

Skrevet

"Brothers in arms" av Dire Straits,

og "Remember when it rained" av Josh groban

Skrevet

"Brothers in arms" av Dire Straits,

og "Remember when it rained" av Josh groban

Å.. må bare fortelle hva jeg forbinder med Brothers in Arms..

Jeg var 15 år og skulle dra avgårde på skolen da tlf ringte og min mor tok den. Jeg skjønte med en gang hva beskjeden var - bestefar var død.

Jeg kom meg selvsagt ikke på skolen, sto i vinduet på rommet mitt og gråt da denne sangen kom på radioen. Og den inneholder setningen "every man has to die". Det gjorde liksom både vondt og godt på samme tid.. :-)

Gjest Heldiggrisen med Babes
Skrevet

"The Rose" med Bette Midler.

Skrevet

Det er mange det er helt umulig for meg å velge en, siden jeg elsker musikk og ikke klarer å leve uten.

Men Another night in - Tinderstcks, Into my arms - Nick Cave, Are you the one that Iv'e been waiting for også Nick Cave. Heather Nova's versjon av Like a Hurricane, Saker som hon gjør - Imperiet, vel det er en laaang liste dette er bare en brøkdel.

Skrevet

Oj, det er mange. Jeg tror jeg må velge "Våren" av Vivaldi. Den blir jeg aldri lei.

Skrevet

O du mein holder Abendstern, fra operaen "Tannhäuser" av Wagner.

Skrevet

EN yndlingssang alene er ikke mulig. Men en jeg kan høre uavbrutt er Mine Øyne av DeLillos.

4barns mor-77
Skrevet

ÅÅåh... Det må være "to make you feel my love" med Garth Brooks. (eller, helst da med gubben, men det begrenser seg jo litt hvor ofte han kan synge den for meg... ;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...