Gå til innhold

Super-size me

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er den filmen på tv igjen! Skal se den ferdig for jeg satt nettopp og siklet etter hamburger og hot dogs da Sigurd Sollien var på skjermen på TVNorge isted...

*Tusler ut på kjøkkenet og lager en liten fruktsalat og later som om jeg ikke har spist alt for mye pepperkakerester i helga*

Men jeg har syklet minst en mil 6 av de siste 7 dager og i dag sykla jeg 1,2 mil og dansa skikkelig disco med ungene i et kvarter etterpå! Det var forøvrig kjempegøy så det kommer vi til å gjøre mere! :o)

Skrevet

Begynte å se på den jeg også, satt og ante fred og ingen fare med en brødskive med gulost og tomat da fyren plutselig begynte å spy! *ikke så sulten lenger*

Gjest Signert
Skrevet

Flere enn meg som har fullt multimediashow i stuen altså:)

Skrevet

Spisinga går greit, det er verre med treninga, synes jeg. Jeg får aldri den late rumpestumpen min opp av kontorstolen.

Og så er jeg mørkeredd i tillegg, så jeg beveger meg sjelden ut etter mørkets frembrudd.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg spiser "aldri" junk-food, men jeg var halvdød av sult etter jobb + trening + sykebesøk i dag, så jeg var innom O'martins (heter det det?) og kjøpte burger og pommes frites. Men det er heldigvis noen timer siden nå ;) Den filmen er en skikkelig tankevekker, da..

Skrevet

veldig morsom film.

Hele konseptet med å spise mcdonalds i en hel måned er jo rett og slett tåpelig. Men det gjør kanskje dokumentaren annerledes enn andre dokumentarer om fedmeepidemi etc og at flere ser den.

slankingen min begynner å gå lettere og lettere nå. Hvis jeg i 2 dager feks spiser raske karbohydrater og junkfood som sjokolade og chips så får jeg tilbake den cravingen og får lyst på sjokolade og lignende mat . Når jeg er flink med dietten og spiser sunt og variert med langsomme karbohydrater og proteiner så får jeg aldri den dere kjempesuget at nå bare mååååå jeg ha sjokolade eller potetchips.Jeg kan ha lyst på det men ikke sånn at jeg omtrent er villig til å selge sjelen for en sjokolade.Føler meg dessuten fysisk friskere og humøret er mer stabilt og jeg går ned i vekt. win win situasjon. Anbefales.

Skrevet

Spisinga går greit, det er verre med treninga, synes jeg. Jeg får aldri den late rumpestumpen min opp av kontorstolen.

Og så er jeg mørkeredd i tillegg, så jeg beveger meg sjelden ut etter mørkets frembrudd.

Trimsykkel foran tv'n! Det er genialt for meg i alle fall!

Men det var ganske komisk da jeg skulle spurt-syjle de siste 300 metrene nå i kveld og Snuppa klatret opp foran på sykkelen og sto og gliste meg rett opp i ansiktet mens jeg spurtet for livet! :o)

Skrevet

Jeg spiser "aldri" junk-food, men jeg var halvdød av sult etter jobb + trening + sykebesøk i dag, så jeg var innom O'martins (heter det det?) og kjøpte burger og pommes frites. Men det er heldigvis noen timer siden nå ;) Den filmen er en skikkelig tankevekker, da..

Det er svært, svært sjeldent jeg spiser hamburger ute også, hender vi lager det hjemme da, men de drypper ikke av fett akkurat, ikke bruker jeg dressing heller.

Har sett filmen før og den gjør meg kvalm, alikevel er det en skikkelig tankevekker ja. Særlig når man ser resultater skolene får ved omlegging av kostholdet i skolelunsjen!

Skrevet

Trimsykkel foran tv'n! Det er genialt for meg i alle fall!

Men det var ganske komisk da jeg skulle spurt-syjle de siste 300 metrene nå i kveld og Snuppa klatret opp foran på sykkelen og sto og gliste meg rett opp i ansiktet mens jeg spurtet for livet! :o)

Sikkert litt av et syn! :-)

Skrevet

veldig morsom film.

Hele konseptet med å spise mcdonalds i en hel måned er jo rett og slett tåpelig. Men det gjør kanskje dokumentaren annerledes enn andre dokumentarer om fedmeepidemi etc og at flere ser den.

slankingen min begynner å gå lettere og lettere nå. Hvis jeg i 2 dager feks spiser raske karbohydrater og junkfood som sjokolade og chips så får jeg tilbake den cravingen og får lyst på sjokolade og lignende mat . Når jeg er flink med dietten og spiser sunt og variert med langsomme karbohydrater og proteiner så får jeg aldri den dere kjempesuget at nå bare mååååå jeg ha sjokolade eller potetchips.Jeg kan ha lyst på det men ikke sånn at jeg omtrent er villig til å selge sjelen for en sjokolade.Føler meg dessuten fysisk friskere og humøret er mer stabilt og jeg går ned i vekt. win win situasjon. Anbefales.

Jeg bøyer meg i støvet for deg - du er kjempeflink! :o)

Ellers spiser jeg junkfood så sjeldent at jeg ikke har dårlig samvittighet de få gangene i året det skjer. Men det er veldig lett å ta seg noe godt til tekoppen om kvelden når ungene er i seng f.eks...

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er svært, svært sjeldent jeg spiser hamburger ute også, hender vi lager det hjemme da, men de drypper ikke av fett akkurat, ikke bruker jeg dressing heller.

Har sett filmen før og den gjør meg kvalm, alikevel er det en skikkelig tankevekker ja. Særlig når man ser resultater skolene får ved omlegging av kostholdet i skolelunsjen!

Jeg tror jeg har en kropp som er veldig ømtålelig for usunn mat. For all del, jeg kan hive i meg godteri og alt sånt, jeg er glad i både søtt og usunt, men kroppen blir elendig av det.

Om jeg skal trene f.eks. klokken 19 en kveld, så kan jeg ikke smugspise av smågodtposen fra kvelden før, selv om det bare er noen få biter. Jeg blir helt rar i kroppen. Rarheten fungerer fint om jeg kan sitte i ro, men om jeg skal prøve å trene da, så blir jeg bare helt slapp og "giddalaus", og har ganske enkelt ikke "futt" nok.

Om jeg skal trene må det være på dager med god og sunn mat. Vet ikke om noen andre som reagerer på samme måten..Noen jeg snakket med på trening sa at de hadde vært på treningssamling, og det var skikkelig harde treninger tre ganger om dagen, og da hadde det bare vært "trening, hive innpå med smågodt (karbohydrater), og så mer trening". Jeg ville ikke klart en halvtime engang, på "smågodtdrivstoff".

Gjest dostowish
Skrevet

hadde lyst på big mac jeg, men så var filmen så morsom og interessant at jeg ble sittende. Nå tror jeg ikke mcdonalds er åpen lenger, men da drar jeg heller til mix kiosken og leier en film og kjøper en burger der..

med masse dressing...

er helt gaaal etter slik mat jeg.

(men ikke fem ganger om dagen i en mnd i strekk:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...