Gå til innhold

Brudekjoler/selskapskjoler i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest Finner ikke rett kjolen
Skrevet

Noen som kjenner til steder i Stavanger, der de har fine kjoler som ikke er så veldig "brudete"? Liker ikke lange brudekjoler med glitter å stæsj, slep å blonder. Jeg leter etter noe stilig å enkelt, gjerne kort eller høye frekke splitter. Er det mulig å finne slike kjoler på salg, noen som vet om steder i Stavanger/Sandnes området med fine butikker/salonger??

Gjest Lykke til!
Skrevet

Det finnes en butikk på Kvadrat. Husker ikke helt hva den heter, men den ligger rett over Modern Design i andre etasje. Butikken er faktisk en smule harry, men du kan finne nydelige kjoler! Butikken har virkelig begge deler, liksom. Jeg kjøpte en kjole der da jeg skulle være forlover i et bryllup.

Skrevet

Jeg må bare skryte litt av søstera mi, jeg:

www.divax.no

Sinnsykt mye fine kjoler på salg i nettbutikken hennes. Mye billig og flere som også kan brukes som brudekjoler der.

Skrevet

Det finnes en butikk på Kvadrat. Husker ikke helt hva den heter, men den ligger rett over Modern Design i andre etasje. Butikken er faktisk en smule harry, men du kan finne nydelige kjoler! Butikken har virkelig begge deler, liksom. Jeg kjøpte en kjole der da jeg skulle være forlover i et bryllup.

Mener du Infinity?

De har rålekre klær!

Skrevet

Jeg må bare skryte litt av søstera mi, jeg:

www.divax.no

Sinnsykt mye fine kjoler på salg i nettbutikken hennes. Mye billig og flere som også kan brukes som brudekjoler der.

Der var det mye fint!

Den linken gikk rett i favoritter. :-D

Skrevet

Der var det mye fint!

Den linken gikk rett i favoritter. :-D

Så fint :-) Da blir hun glad. Hun har mange gode priser også...

Jeg var der i går og kjøpte meg en kjole selv.

Skrevet

Så fint :-) Da blir hun glad. Hun har mange gode priser også...

Jeg var der i går og kjøpte meg en kjole selv.

Ja, jeg så at prisene var fine. :-)

Har hun butikk på Jessheim? Så det sto på nettsiden.

Den er kanskje ny den butikken da, kan ikke huske den fra da jeg bodde der.

Men jeg ser at det går an å bestille og at det er masse mål å gå etter, det gjør det jo enklere dersom en vil bestille.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...