Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Alt fra 900/1000 til 1500 kanskje, det kommer ann på om ukehandlinga inneholder to til tre tannkremer, x antall shamopp og balsam, barbergele og høvler etc etc. :)

Ei stund her var vi flinke til å handle div. pålegg og mat i Sverige, det var andre boller det :)

Vi er fire i husstanden

Skrevet

Jeg er ikke så flink til å regne på sånt, men jeg vil tippe vi bruker ca 2000,- i uka. Vi er to voksne og to barn.

Skrevet

Dere spiser sjeldent det samme til middag? Hvorfor?

Det er nemlig slik hos oss også, delvis for han jobber kveld noen uker og delvis fordi er så ufattelig ulike i middagsveien.

Akkurat det samme her. Vi jobber til svært ulike tider og har litt ulik smak. Jeg er f.eks veldig glad i supper og salater, men det ser ikke han på som middag. Dessuten er jeg veggis. Når vi skal spise middag samtidig prøver vi å koordinere det slik at begge spiser samme tilbehør (poteter, ris, potetmos, osv.) da i det minste. Blir jo litt dyrt i lengden:(

Skrevet

Jeg synes dere er kjempeflinke. Vi bruker 5-6000,- kr/mnd på husholdningsutgifter. Jeg synes vi er ganske nøkterne, og vi kaster veldig sjelden mat.

Skrevet

Kr 800,- i mnd eller i uka?

Oi mente i uken :)

Skrevet

Akkurat det samme her. Vi jobber til svært ulike tider og har litt ulik smak. Jeg er f.eks veldig glad i supper og salater, men det ser ikke han på som middag. Dessuten er jeg veggis. Når vi skal spise middag samtidig prøver vi å koordinere det slik at begge spiser samme tilbehør (poteter, ris, potetmos, osv.) da i det minste. Blir jo litt dyrt i lengden:(

Hehe, ja det blir litt dyrt det blir det! Men jeg er sær i matveien og han er sær i matveien og da er det ekstra vanskelig å spise samme middag ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...