Gjest rota Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Kan noen svare på om det har noen betydning for billedkvaliteten at man tar inn TV-signalene gjennom en videomaskin? Har kjøpt ny LCD skjerm og lurer på om jeg skal koble gjennom videoen slik jeg hadde før, eller om det er dumt. Spør først og grav siden er mitt motto. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Spørs hva du mener med gjennom Video. Er dte at kabelen plugges inn og ut igjen gjnnom videoen slik at du bruker Tv'ens fjernkontroll for å skifte kanaler? eller er det at signalet går gjennom videoens tuner slik at du bruker dens fjernkontroll for å zappe? 0 Siter
Gjest rota Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Spørs hva du mener med gjennom Video. Er dte at kabelen plugges inn og ut igjen gjnnom videoen slik at du bruker Tv'ens fjernkontroll for å skifte kanaler? eller er det at signalet går gjennom videoens tuner slik at du bruker dens fjernkontroll for å zappe? Jeg har slik som du beskrev først. Jeg skifter kanal gjennom TV'en. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har slik som du beskrev først. Jeg skifter kanal gjennom TV'en. Ok, da kan du trygt la den gå gjennom videoen. Faktisk blir ofte signalet da en tanke forsterket og bedre. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Ok, da kan du trygt la den gå gjennom videoen. Faktisk blir ofte signalet da en tanke forsterket og bedre. Tusen takk for raskt svar. God natt og drøm søtt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.