Gå til innhold

Vask av dusj

Anbefalte innlegg

Gjest dusjvask
Skrevet

Hva bruker du? Det er LENGE siden vi har vasket dusjen, så husker ikke hva vi brukte. Er det kalk? Gamle såperester? Æsj jeg blir kvalm av å tenke på at jeg prøver å bli ren i denne dusjen - trenger hjelp fort! Er dusjhjørne med glassvegger - eller det er vel kanskje plastvegger....

Gjest Shira12
Skrevet

Du kan spraye på slik dusjspray, enten Jif eller Cilit Bang.

Zalo funker også, zalovann på en microklut, gnikk godt, spyl, dra av med en nal.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg sprayer hele dusjen(vegger og gulv) med Jif baderom, og bare skrubber lett med en oppvaskbørste. Spyler over med dusjslangen ettepå.

Skrevet

Jeg pleier å spraye på med Jif baderom, og så bruker jeg en svamp og skrubber rundt. Spyler med varmt vann tilslutt.

Skrevet

jeg fant noen ypperlige skurekluter på meny. de fungerer perfekt. vi brukte en hel pakke, fire stykk, da vi skrubba dusjen for første gang på flere år. senere har vi bare trengt en, til å ta litt over. de kommer i en rosa/gul pakke og heter swiffer magic eraser. anbefales på det sterkeste.

Skrevet

jeg fant noen ypperlige skurekluter på meny. de fungerer perfekt. vi brukte en hel pakke, fire stykk, da vi skrubba dusjen for første gang på flere år. senere har vi bare trengt en, til å ta litt over. de kommer i en rosa/gul pakke og heter swiffer magic eraser. anbefales på det sterkeste.

sorry, ikke kluter. jeg er visst litt trett. SVAMPER.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...