Gå til innhold

Hårtap

Anbefalte innlegg

Speedo1365381057
Skrevet

Jeg er en 24 år gammel mann som de siste dagene har lagt merke til at hår bare faller av. Dette gjelder spesielt når jeg klør meg i hodet. Jeg har hørt at hårtap er et tegn på kreft? Jeg røyker ikke og drikker heller ikke. Er idretts utøver. Hva bør jeg gjøre?

Skrevet

Hvis det ikke er et kjempehårtap, tror jeg ikke du skal bekymre deg. Man mister ca. 100 hår om dagen (eller er det flere; jeg husker ikke helt). De hårene du tror faller av, har antagelig allerede falt av og gjør ikke det fordi du tar på dem.

Speedo1365381057
Skrevet

Hvis det ikke er et kjempehårtap, tror jeg ikke du skal bekymre deg. Man mister ca. 100 hår om dagen (eller er det flere; jeg husker ikke helt). De hårene du tror faller av, har antagelig allerede falt av og gjør ikke det fordi du tar på dem.

OK, men dette har skjedd to kvelder på rad nå og hver kveld når jeg klør meg i hodet faller det en 3-4 hår av hodet mitt.

Skrevet

OK, men dette har skjedd to kvelder på rad nå og hver kveld når jeg klør meg i hodet faller det en 3-4 hår av hodet mitt.

Det ville være unormalt om du ikke mistet noen hår. Når jeg drar fingrene gjennom håret mitt, kommer det gjerne med 5-10 hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...