Speedo1365381057 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg er en 24 år gammel mann som de siste dagene har lagt merke til at hår bare faller av. Dette gjelder spesielt når jeg klør meg i hodet. Jeg har hørt at hårtap er et tegn på kreft? Jeg røyker ikke og drikker heller ikke. Er idretts utøver. Hva bør jeg gjøre? 0 Siter
Sofline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hvis det ikke er et kjempehårtap, tror jeg ikke du skal bekymre deg. Man mister ca. 100 hår om dagen (eller er det flere; jeg husker ikke helt). De hårene du tror faller av, har antagelig allerede falt av og gjør ikke det fordi du tar på dem. 0 Siter
Speedo1365381057 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Hvis det ikke er et kjempehårtap, tror jeg ikke du skal bekymre deg. Man mister ca. 100 hår om dagen (eller er det flere; jeg husker ikke helt). De hårene du tror faller av, har antagelig allerede falt av og gjør ikke det fordi du tar på dem. OK, men dette har skjedd to kvelder på rad nå og hver kveld når jeg klør meg i hodet faller det en 3-4 hår av hodet mitt. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 OK, men dette har skjedd to kvelder på rad nå og hver kveld når jeg klør meg i hodet faller det en 3-4 hår av hodet mitt. Det ville være unormalt om du ikke mistet noen hår. Når jeg drar fingrene gjennom håret mitt, kommer det gjerne med 5-10 hår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.