Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå kjærest med en ny mann etter 20 år i A-4 ekteskap.

Min nye elsker er så veldig tent på anal - sex og området der. Han liker også slikke rompe, noe jeg etter tid lot han gjøre. Det er egentlig deilig men det kan da ikke være renslig. Jeg er alltid ny badet eller ny dusjet, men allikevel? Er dette normalt, har selv ikke erfaring med det og ikke hørt mye snakk om dette. Noe er å ha analsex i blant men hos oss er det mer vanlig enn ikke. En finger i anus vet jeg mange setter pris på... Er jeg rar? Er vi rare?

Litt rart når anal åpningen blir mer fokusert på enn "høna". Det gjør meg litt frustrert. Noe som kjenner seg igjen? Hilsen Rosa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262089-anus-fettisj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kone elsker analsex, men jeg hverken vil eller får lov til å ta tungen min deromkring. Den tungen skal tross alt tilbake i munnen hennes senere. Og hva med å slikke "høna"? Gjør han det før eller etter? Smaken er som baken? Nei takk.

hehe

man må da tåle å kysse etterpå, man må være ren i rompen da først. Helst et bad og kanskje en spyling også, innvendig!

Det er jo et ganske opphissende område. Min partner blir veldig opphisset av å slikke meg og jeg liker det mer og mer........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262089-anus-fettisj/#findComment-2101653
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...