mAd Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 Har i to dager nå gått og følt meg kvalm og uvel. Gikk også slik flere dager i påsken. Blir innimellom så kvalm at det føles som om jeg kommer til å måtte kaste opp, selv om jeg ikke må det. Tror hele kvalmen er psykisk egentlig. Klarer jeg tenke og konsentrere meg hardt nok om noe annet går det som oftest over, men bare til jeg slutter å konsentrere meg (noe som resulterer i at jeg innimellom holder på å drive sambo til vanvidd fordi jeg snakker om alt og ingenting hele tida for å få tankene over på noe annet). Nå har jeg atpåtil fått en bitter smak helt bakerst på tunga, og det er dette som på en måte er mest plagsomt, for den forsvinner ikke uansett hva jeg gjør. Har hatt det før av og til, og jeg veit det ikke kommer av noe jeg har spist e.l. Det jeg lurte på er om det er noen mulighet for at denne "smaken" også er psykisk på en måte? Veit ikke helt hva jeg vil frem til, men jeg leste engang noe om at man kunne få bitter smak i munnen når man gikk på antideppressiva, så.. noe jeg altså ikke gjør, men.. vet ikke jeg.. Tygger tyggis og pusser tenner i ett sett for å døyve "smaken", men det hjelper ikke i lengden.. Denne smaken er liksom med på å holde kvalmen gående, og så lenge jeg er kvalm, kommer jeg meg ikke på skole eller noe annet. Jeg blir bare så sliten og lei av alt. Alltid må jeg gå rundt å føle meg utilpass, og hvis hodet mitt nå atpåtil skal få meg til å føle meg fysisk syk.. vel, blir bare sliten.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26209-bitter-smak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. mai 2001 Del Skrevet 1. mai 2001 Dersom du bruker Imovane/Zoplikone, kan dette gi bitter smak. Ellers har jeg ingen forklaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26209-bitter-smak/#findComment-107977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.