Gå til innhold

sjalusi..

Anbefalte innlegg

Gjest kvinnepå19
Skrevet

veninna mi er betatt av typen min..de to er venner, og alle vi er i samme vennegjeng.jeg vet det er meg han elsker, men jeg greier ikke la være å bli sjalu og la negative tanker løpe løpsk når vi f.eks er ute og de snakker mye sammen og har det gøy sammen. jeg føler nesten at han liker at hun er betatt av ham...selv om jeg vet at han stort sett oppfører seg "søtt" mot alle... jeg vil at de skal være venner,selvfølgelig! men jeg bli kvitt de negative tankene og bli mer sikker på meg selv.

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Jeg syns du bør ta en prat med både typen og venninna di når dere er sammen...

Be dem sammen og si at du vil prate med dem om noe viktig og som er vondt for deg...

For dette er viktig og vondt for deg...ikke sant?

Og har de nok respekt for deg,-så får du det godt og rolig etterpå...og da er det vel verd at du tar denne praten med dem?

Da er det bare å be dem på en prat...ikke sant?

Gjest kvinnepå19
Skrevet

Jeg syns du bør ta en prat med både typen og venninna di når dere er sammen...

Be dem sammen og si at du vil prate med dem om noe viktig og som er vondt for deg...

For dette er viktig og vondt for deg...ikke sant?

Og har de nok respekt for deg,-så får du det godt og rolig etterpå...og da er det vel verd at du tar denne praten med dem?

Da er det bare å be dem på en prat...ikke sant?

men det er litt vanskeli..fordi det har allerede blitt en sak ut av dette, og begge vet at jeg reagerte da jeg fikk vite at hun var betatt av kjæresten min..det ble rart mellom dem også etter dette, og det vil jeg ikke det skal være,siden vi er i samme vennegjeng! likevel klarer jeg ikke la være å reagere når jeg ser dem sammen...alt blir feil uanset!! tar jeg en prat med dem om det, virker det som om jeg ikke vil de skal være venner eller ha kontakt, og det er ikke det jeg vil at skal skje! det er jeg som må forandre noe ved meg selv og måten njeg tenker/reagerer på tror jeg..jeg vet bare ikke hvordan.

Gjest nesten29++
Skrevet

Husk at det er deg han er sammen med, det burde gi deg selvtillit nok. Du kan selvfølgekig snakke med dem begge to, samtidig, så kveler du fort det hun måtte føle, om hun er ei venninne da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...