pjusken Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hei, jeg har hovedomsorgen for en gutt og dermed skatteklasse 2. Nå skal jeg gifte meg med min samboer (ikke barnets far). Hva skjer med skatteklassen da? 0 Siter
Atene Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Da får du klasse 1, for hele året. Gratulerer forresten! 0 Siter
pjusken Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Da får du klasse 1, for hele året. Gratulerer forresten! Takk takk! :-) Egentlig helt urettferdig at jeg byttes i skatteklasse. Samboeren min blir jo ikke mer ansvarlig for å forsørge min sønn selvom vi er gift (enn om vi "bare" er samboere). Men gudsjelov har jeg en samboer/snart mann som ikke er helt ansvarsløs ovenfor min sønn da..... Ekstra barnetrygd mistet jeg når vi hadde bodd sammen i 1 år. Så nå er det bare bidraget igjen da..... Ja ja, det går nok bra det også! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.