Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Overrasker meg selv i dag, altså! Stått opp før 12 (på en fridag), og til og med vasket huset før kl. 09 om morgenen! Hvem har sneket amfetamin i sjokolademelka mi? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Wow, så deilig å få det unnagjort! Om en time ligger du som et slakt på sofaen og snorker ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Har du vasket hele huset i morges? Da er jeg imponert altså! *trøtt* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Wow, så deilig å få det unnagjort! Om en time ligger du som et slakt på sofaen og snorker ;-) Hihi.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Du begynner å bli gammel. Jeg har det på samme måte. Våkner ofte styggtidlig når jeg har fri. Men jeg liker morgenen etter en god natts søvn. Alt er så stille og rolig. Eneste problemet er at jeg skal jobbe til natta, og er derfor nødt til å duppe av en time eller to i ettermiddag. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Du begynner å bli gammel. Jeg har det på samme måte. Våkner ofte styggtidlig når jeg har fri. Men jeg liker morgenen etter en god natts søvn. Alt er så stille og rolig. Eneste problemet er at jeg skal jobbe til natta, og er derfor nødt til å duppe av en time eller to i ettermiddag. Jeg er trøtt nå, jeg. Våkna da samboeren dro på jobb, og da vet jeg at det ikke går å få sove igjen. Får ta en middagslur litt senere. (Å herregud, jeg begynner å bli gammel, ja!) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Har du vasket hele huset i morges? Da er jeg imponert altså! *trøtt* Ja, det så ikke ut her, og jeg måtte fjerne juleduker og slikt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Wow, så deilig å få det unnagjort! Om en time ligger du som et slakt på sofaen og snorker ;-) Jepp, jeg tror nok det. 0 Siter
citygirl Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 *unnskylder seg* Jeg bommet. Det var min kopp det skulle ha vært i. Har du mer energi til overs, har jeg noe klesvask jeg skulle ha gjort - hehe. Flink du! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 *unnskylder seg* Jeg bommet. Det var min kopp det skulle ha vært i. Har du mer energi til overs, har jeg noe klesvask jeg skulle ha gjort - hehe. Flink du! *glipper med øynene* Det var nok bare en kortvarig dose, for nå sitter jeg i godstolen og gjesper igjen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Ja, det så ikke ut her, og jeg måtte fjerne juleduker og slikt. Men så får du gjort mye på kort tid, om du ikke sto opp i natt da.... 0 Siter
citygirl Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 *glipper med øynene* Det var nok bare en kortvarig dose, for nå sitter jeg i godstolen og gjesper igjen. Men med rent hus og god samvittighet. Lag deg kakao og rigg deg til i sofaen;-) Din heldiggris. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Men med rent hus og god samvittighet. Lag deg kakao og rigg deg til i sofaen;-) Din heldiggris. Mm, skal ta en dusj og så lage meg en god frokost. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Men så får du gjort mye på kort tid, om du ikke sto opp i natt da.... Jeg sto opp halv sju, da vekkerklokka til samboeren ringte. Men jeg la meg ikke før over ett i natt, så jeg ble litt sigen nå gitt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg sto opp halv sju, da vekkerklokka til samboeren ringte. Men jeg la meg ikke før over ett i natt, så jeg ble litt sigen nå gitt. Kjenner til det! Håper du får litt mer energi snart.. Ja, det trenger visst jeg også. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Sover du til 12 eller lenger? Det er det jaggu meg mange år siden jeg har klart. Da får vi sette kryss i taket da:-) Forøvrig så trodde jeg at du hadde fått deg litt når jeg leste overskriften:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Sover du til 12 eller lenger? Det er det jaggu meg mange år siden jeg har klart. Da får vi sette kryss i taket da:-) Forøvrig så trodde jeg at du hadde fått deg litt når jeg leste overskriften:-) Hehe. Det trenger jeg da ikke sette kryss i taket for. Jeg sover ofte lenger enn 12, ja. Har en syk døgnrytme pga mye nattjobbing. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det må jeg si! Kan jeg gi deg adressen min, så ses vi om en liten stund? *ser meg rundt og grøsser* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det må jeg si! Kan jeg gi deg adressen min, så ses vi om en liten stund? *ser meg rundt og grøsser* Trodde jeg var ferdig med husarbeid for i dag, jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hehe. Det trenger jeg da ikke sette kryss i taket for. Jeg sover ofte lenger enn 12, ja. Har en syk døgnrytme pga mye nattjobbing. Hehe si ikke det. Jeg har en nabo som er alene mor og ikke hatt en mann boende hos seg på flere år nå. Plutselig en dag her så flagget hun, uten at det var noen offentlige flaggdager. Hun hadde helt sikkert fått seg litt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.