Gå til innhold

Sett kryss i taket!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe si ikke det.

Jeg har en nabo som er alene mor og ikke hatt en mann boende hos seg på flere år nå. Plutselig en dag her så flagget hun, uten at det var noen offentlige flaggdager. Hun hadde helt sikkert fått seg litt:-)

Hehe.

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• Sofline

7

• DarkPink

4

• hare1365380455

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Kan du ikke dele litt av den melka med meg? Jeg er trøtt og gretten, sittet i telefonkø i evigheter for og prøve og samkjøre ting på sykehuset, få tak i rekvisjoner, og flybilleter.

Kunne jeg ikke bare fått booket de billettene selv? Neida, papir må fakses, jeg må ringe, noen må ringe meg, og etter mye om og men får jeg en billett *sukk*

Så send over sjokolademelk nå! ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Sover du til 12 eller lenger? Det er det jaggu meg mange år siden jeg har klart.

Da får vi sette kryss i taket da:-)

Forøvrig så trodde jeg at du hadde fått deg litt når jeg leste overskriften:-)

Sove til 12 er da ikke noe problem. He he, jeg er selve definisjonen på B-menneske.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan du ikke dele litt av den melka med meg? Jeg er trøtt og gretten, sittet i telefonkø i evigheter for og prøve og samkjøre ting på sykehuset, få tak i rekvisjoner, og flybilleter.

Kunne jeg ikke bare fått booket de billettene selv? Neida, papir må fakses, jeg må ringe, noen må ringe meg, og etter mye om og men får jeg en billett *sukk*

Så send over sjokolademelk nå! ;o)

*sender sjokolademelk med ilbud* :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sove til 12 er da ikke noe problem. He he, jeg er selve definisjonen på B-menneske.

Jeg tror jeg er C eller D!

Gjest Shira12
Skrevet

*sender sjokolademelk med ilbud* :)

Takker!

Hvorfor må de ha telefontidene sine så tidlig da? Jeg sover da jeg, og har ikke lyst og stå opp.

I tillegg er det skikkelig uvær her, jeg vurderer og søke dekning sammen med hunden, som har gjemt seg under diverse pledd og puter, i frykt for at hun må ut og bli våt.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tror jeg er C eller D!

Bra det ikke bare er meg! :o)

Skrevet

Hehe, det har jeg ikke sjangs i havet i å klare lenger.

Men i tenårene var det ikke noe problem i det hele tatt. Da rakk jeg nesten ikke butikken som stengte kl 13 den gangen:-)

Begynner jeg å bli gammel?..........ikke si ja:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Men i tenårene var det ikke noe problem i det hele tatt. Da rakk jeg nesten ikke butikken som stengte kl 13 den gangen:-)

Neida, du er ikke blitt gammel, du er bare litt mer fornuftig :o)

Men jeg tror ikke det er håp for meg, mamma sover glatt til 12 enda hun.

Skrevet

Knall, Peach!

Jeg har sovet til halv elleve enda det var første skoledag i dag (obligatorisk), og bør vaske leiligheten til kjæresten og lese to kapittel før han kommer hjem fra jobb klokka to =/

Skrevet

Knall, Peach!

Jeg har sovet til halv elleve enda det var første skoledag i dag (obligatorisk), og bør vaske leiligheten til kjæresten og lese to kapittel før han kommer hjem fra jobb klokka to =/

Da burde du ikke sitte her, søta ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Knall, Peach!

Ja, kjapp deg da! :)

Huff, nå fant jeg en supermorsom t-skjortebutikk på nettet, og jeg som liksom skulle slutte med å handle i tide og utide.

Skrevet

Da burde du ikke sitte her, søta ;)

Jeg spiser frokost jo... =p

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takker!

Hvorfor må de ha telefontidene sine så tidlig da? Jeg sover da jeg, og har ikke lyst og stå opp.

I tillegg er det skikkelig uvær her, jeg vurderer og søke dekning sammen med hunden, som har gjemt seg under diverse pledd og puter, i frykt for at hun må ut og bli våt.

Ja, her regner og blåser det som bare det. Men katten skal ut okkesom, jeg fatter ikke hva slags katt han er som absolutt vil ut når det plaskregner. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

JA, du begynner å bli gammel! Hehe. Med mitt søvnmønster kan jeg fortsatt hevde å være tenåring. ;)

Skrevet

Jeg spiser frokost jo... =p

Greeeit, du er unnskyldt i 15 minutter til. Max! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bra det ikke bare er meg! :o)

Litt irriterende da, at man alltid sover når alle andre er up and about. :)

Skrevet

Greeeit, du er unnskyldt i 15 minutter til. Max! ;)

Damn.

Skrevet

Ja, kjapp deg da! :)

Huff, nå fant jeg en supermorsom t-skjortebutikk på nettet, og jeg som liksom skulle slutte med å handle i tide og utide.

Link? =)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, her regner og blåser det som bare det. Men katten skal ut okkesom, jeg fatter ikke hva slags katt han er som absolutt vil ut når det plaskregner. :)

Katten vår er ute, den bryr seg ikke. Men den bortskjemte hunden, den tåler ikke en dråpe vann. Hun er merkelig stille de dagene det regner, hun unngår meg vel så jeg ikke skulle finne på og slippe henne ut ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...