Gå til innhold

Sett kryss i taket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den starten på dagen skulle jeg gjerne hatt i dag. Du har vært kjempeflink;)

Her startet dagen med at jeg forsov meg fra å vekke eldstemann som skulle på skolen. Jeg og jentene er syke! Da jeg omsider fikk kreket meg ut av senga og vekket guttungen ser jeg ut av vinduet at halve lekehytta er borte. Her har det blåst opp mot orkan i natt:(

Setter jenetene foran tv`en mens jeg drar guttungen og den syke kroppen min ut av huset for å redde inventaret i hytta, og samle sammen knust treverk som ligger strødd over alt.

Og de stakkars syke jentene mine er sønderknust og utrøstelige etter å ha sett ødeleggelsene:(

Gjett om jeg savner senga mi nå da?

Her har døra til redskapsboden blåst av :-(

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• Sofline

7

• DarkPink

4

• hare1365380455

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her har døra til redskapsboden blåst av :-(

Huffda! Ja disse stormene er noe dritt:(

Er lei av å springe ute i stormnetter å samle leker og annet som flyr bra med litt hjelp fra værgudene!

Gjest Shira12
Skrevet

Mora mi også, i en alder av 80. Det er arvelig, det er jeg sikker på. Jeg sover gjerne til både 13 og 14 :o)

Det nok arvelig, guttungen sover glatt lenge, samme med lillesøstera mi.

Skrevet

Neida, du er ikke blitt gammel, du er bare litt mer fornuftig :o)

Men jeg tror ikke det er håp for meg, mamma sover glatt til 12 enda hun.

Jeg sover også gjerne til 12, men mamma gjør det ikke. Hele morssiden av familien min er A-mennesker. Tanta mi var sjokkert en gang hun sov helt til kl 9, selv om hun var gravid og veldig trøtt. Faren min derimot; det må være derfra jeg har B-menneske-genet.

Skrevet

Ja, her regner og blåser det som bare det. Men katten skal ut okkesom, jeg fatter ikke hva slags katt han er som absolutt vil ut når det plaskregner. :)

Katten min blir alltid stående i døra og kan ikke bestemme seg om hun vil ut eller ikke når det regner. Snø er favoritten. :-)

Skrevet

Jeg er imponert! Selv sov jeg til over kl 13 i dag (fikk ikke sove i natt, så litt unnskyldt der...).

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er imponert! Selv sov jeg til over kl 13 i dag (fikk ikke sove i natt, så litt unnskyldt der...).

Ja, du ser nå hvor dette går, tror ikke det blir like tidlig opp i morgen, nei. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Katten min blir alltid stående i døra og kan ikke bestemme seg om hun vil ut eller ikke når det regner. Snø er favoritten. :-)

Hehe, den forrige katten vi hadde, hatet regnvær. Først gikk han til verandadøra og ville ut, men ombestemte seg da han så at det regnet. Så ville han ut av soveromsvinduet, men det regnet der også! Til slutt prøvde han ytterdøra, men ble meget fornærmet når det faktisk regnet på ALLE sidene av huset! :)

Skrevet

Hehe, den forrige katten vi hadde, hatet regnvær. Først gikk han til verandadøra og ville ut, men ombestemte seg da han så at det regnet. Så ville han ut av soveromsvinduet, men det regnet der også! Til slutt prøvde han ytterdøra, men ble meget fornærmet når det faktisk regnet på ALLE sidene av huset! :)

Før dere anskaffet dere katt, burde dere ha tenkt på at det kanskje hadde vært en ide å ha et hus med litt mere variert vær, om ikke på en side av huset minst.

Skrevet

Ja, du ser nå hvor dette går, tror ikke det blir like tidlig opp i morgen, nei. :)

Jeg må opp kl 10 for h*n som skal avlese varmemålerne på radiatorene kommer mellom kl 10 og 11. Vanligvis kommer de ikke til tiden, så det blir nok forgjeves, men jeg vil ikke risikere at vaktmesteren låser ham/henne inn mens jeg ligger og sover. Helst bør jeg få tid til å rydde litt først også....

Med andre ord er det ikke så lurt at jeg blir sittende her, men det blir jeg nok. :-)

Skrevet

*lol*

Skrevet

Før dere anskaffet dere katt, burde dere ha tenkt på at det kanskje hadde vært en ide å ha et hus med litt mere variert vær, om ikke på en side av huset minst.

Det skal jeg tenke på når vi skal kjøpe hus...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg må opp kl 10 for h*n som skal avlese varmemålerne på radiatorene kommer mellom kl 10 og 11. Vanligvis kommer de ikke til tiden, så det blir nok forgjeves, men jeg vil ikke risikere at vaktmesteren låser ham/henne inn mens jeg ligger og sover. Helst bør jeg få tid til å rydde litt først også....

Med andre ord er det ikke så lurt at jeg blir sittende her, men det blir jeg nok. :-)

Jeg skal ingenting før kl. 17.45 i morgen, så jeg kan sove leeeeeenge! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det er dårlig gjort overfor katten å ikke ha en tørr side av huset. :)

Skrevet

Jeg skal ingenting før kl. 17.45 i morgen, så jeg kan sove leeeeeenge! :)

Heldiggris!

Skrevet

Ja, det er dårlig gjort overfor katten å ikke ha en tørr side av huset. :)

"The dry side of the House"

Spooooky.........

Gjest Princess Peach
Skrevet

Heldiggris!

Jupp. Og nå regner det her, så det blir ekstra koselig å ligge inne og høre på regnet som trommer på taket. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

"The dry side of the House"

Spooooky.........

Hmmm... Dr. House? Jatakk, det vil jeg gjerne ha. :)

Skrevet

Hmmm... Dr. House? Jatakk, det vil jeg gjerne ha. :)

Men ikke på den tørre siden vel ?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men ikke på den tørre siden vel ?

Helst inni huset, takk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...