Gjest wannabejapanee Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Har en silkekimono som jeg har sølt yoghurt på. Står ikke noe vaskelapp eller noe på den, så nå lurer jeg på om jeg kan putte den i vaskemaskinen? Jeg har to program som heter DELICATE og SYNTHETICS, tipper det er en av dem jeg skal ta, men hvilken? Og hvor mange grader? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Brukes ikke milo til silke, eller husker jeg feil? I så fall skal det nok i en vaskeball. 0 Siter
Gjest wannabeejapanee Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Brukes ikke milo til silke, eller husker jeg feil? I så fall skal det nok i en vaskeball. Ok, takk for tips. Men vaskeball? Øhm, trodde ikke man brukte slikt lengre:( Hvor i all verden får jeg tak i en nå da mon tro? 0 Siter
Gemini Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Husk å bruke Milo til silke. Silke skal nok enten vaskes på Delicate eller ullprogram. Ikke synthetics, silke er jo et naturfiber, ikke syntetisk. Tror ikke du skal bruke høyere temperatur enn 30 grader. 0 Siter
Gjest wannabeejapanee Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Husk å bruke Milo til silke. Silke skal nok enten vaskes på Delicate eller ullprogram. Ikke synthetics, silke er jo et naturfiber, ikke syntetisk. Tror ikke du skal bruke høyere temperatur enn 30 grader. Ok, takk, høres fornuftig ut. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Ok, takk for tips. Men vaskeball? Øhm, trodde ikke man brukte slikt lengre:( Hvor i all verden får jeg tak i en nå da mon tro? De må vel finnes, for om du skal vaske ull må jo også miloen i vaskeball. Men du får sjekke om det er milo eller noe annet du skal bruke. Nå lurer jeg på om det ikke finnes en egen silkevask.... Noen andre svarer nok sikkert! 0 Siter
citygirl Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 De må vel finnes, for om du skal vaske ull må jo også miloen i vaskeball. Men du får sjekke om det er milo eller noe annet du skal bruke. Nå lurer jeg på om det ikke finnes en egen silkevask.... Noen andre svarer nok sikkert! Vaskeballer finnes ikke lengre! Jeg hadde en lengre tråd om dette for en god stund siden. Milo kan puttes rett i kammeret akkurat som vanlig såpe. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Vaskeballer finnes ikke lengre! Jeg hadde en lengre tråd om dette for en god stund siden. Milo kan puttes rett i kammeret akkurat som vanlig såpe. Etter den tråden fant jeg faktisk et sted hvor det stod at man skulle ringe det og det nummeret for å få en vaskeball. Typisek husker jeg ikke hvor jeg så det. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Etter den tråden fant jeg faktisk et sted hvor det stod at man skulle ringe det og det nummeret for å få en vaskeball. Typisek husker jeg ikke hvor jeg så det. Sikkert Lilleborg - de som produserer Omo og Milo. Men tror det er noen som har fått til svar at de har sluttet helt med vaskeballer. Mener det kom fram i den gamle tråden som det refereres til. 0 Siter
citygirl Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Etter den tråden fant jeg faktisk et sted hvor det stod at man skulle ringe det og det nummeret for å få en vaskeball. Typisek husker jeg ikke hvor jeg så det. Lilleborg som lager OMO f.eks, sendte ut vaskeballer før. Men nå er det slutt. Snufs. Jeg har tapet sammen min siste og må gjemme den for bikkjene. (De tygger på den og ødelegger den) Hvis noen sporer opp et gammelt lager med vaskeballer - sleng en hitover, please;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Lilleborg som lager OMO f.eks, sendte ut vaskeballer før. Men nå er det slutt. Snufs. Jeg har tapet sammen min siste og må gjemme den for bikkjene. (De tygger på den og ødelegger den) Hvis noen sporer opp et gammelt lager med vaskeballer - sleng en hitover, please;-) Jeg har to vaskeballer hjemme, bruker dem fortsatt. Ser ikke noe grunn til å ikke bruke dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.