sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hei,jeg har de siste årene hatt mye pigmentflekker i ansiktet, spesielt om sommeren. Jeg har vært hos legen og sammen fant vi ut at jeg skulle slutte på p-piller som kan være årsak til problemet pga østrogen-nivået i pillene. I stedet bruker jeg nå minipille uten østrogen. Men i og med at brunfargen fra i sommer har gått bort, så er pigmentflekkene mindre synlige, men de er der fremdeles. Ganske tydelig enkelte steder i pannen. Det er nå ca et halvt år siden jeg sluttet på p-piller. Burde det ikke gitt bedre resultater? Er det noen som har erfaring med dette? Og som har tips om hvordan man kan bli kvitt pigmentflekker? Jeg har dem i pannen, på kinnbeina og over leppen. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hvis legen din ikke har noe svar på dette, så be om en henvisning til hudlege (spesialist). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.