Gå til innhold

Orbitrek - funker den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hihi* Neida, jeg har overhode ikke tenkt å kjøpe en, men jeg zappet meg inn på en eller annen tv-shop-kanal her hvor det var reklame for den.

http://www.thane.com/products/fitness/orbitrek/images/orbitrek_plat-lady2.gif

Den ser ganske snål ut, men på den annen side virket det ganske smart også.

Skulle ønske jeg hadde plass til et eget trimrom jeg... Skal tro om jeg kan skjule en trimmatte under fillerya på stua?

Skrevet

Vi har kjøpt noe lignende nå, i et forsøk på å starte et nytt og bedre liv ;)

Nå har jeg gått ned tre kilo på en uke, men jeg har ikke akkurat løpt meg ihjel på den - det er nok mer halsen og fravær av snop som gjør det...

Men det påstås at det skal være forholdsvis bra trening, ja! Og som jeg tenkte, ingen har jo vondt av å røre på seg... ;)

Skrevet

Vi har kjøpt noe lignende nå, i et forsøk på å starte et nytt og bedre liv ;)

Nå har jeg gått ned tre kilo på en uke, men jeg har ikke akkurat løpt meg ihjel på den - det er nok mer halsen og fravær av snop som gjør det...

Men det påstås at det skal være forholdsvis bra trening, ja! Og som jeg tenkte, ingen har jo vondt av å røre på seg... ;)

Har ikke plass, trimsykkelen tar opp nok plass på stua som det er, mer er det ikke plass til.

Med mindre jeg får kjæresten til å sparke ut leieboeren sin... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...