Gå til innhold

Hmmmm...........

Gjest Den sorte enke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glad jeg kan stå i de fleste tilfeller:-)

Men en ting er sikkert, jeg vasker meg godt på hendene etter en tur på do. Grøsser ved tanken på å ikke gjøre det.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

6

• Gemini

5

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Håper det ikke er dopapiret du brukte,... du bruker på veien ut:-)

Hehe, ikke akkurat. :)

Men jeg lurer på om jentene som legger toalettpapir på setet er klar over hvor mange uhumskheter de får i seg hvis de sitter på et utested med noen venner, hvorav flere er menn, og graver i den samme peanøttboksen som gutta graver i.

For at noen av dem ikke har vaska hendene etter siste toalettbesøk, er rimelig sikkert.

Ja, og så lurer jeg på hvor mange doldamer som etter dette innlegget kommer til å spise peanøtter på et utested. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men jeg lurer på om jentene som legger toalettpapir på setet er klar over hvor mange uhumskheter de får i seg hvis de sitter på et utested med noen venner, hvorav flere er menn, og graver i den samme peanøttboksen som gutta graver i.

For at noen av dem ikke har vaska hendene etter siste toalettbesøk, er rimelig sikkert.

Ja, og så lurer jeg på hvor mange doldamer som etter dette innlegget kommer til å spise peanøtter på et utested. :)

Spise peanøtter? Man skal da drikke, ikke ete! *fremdeles småfyllesjuk etter lørdag*

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Skal aldri gjøre det mer =)

Skrevet

Enig, det tenker jeg på hver gang jeg ser ei peanøttskål på utesteder. Jeg forsyner meg så lenge jeg er alene om det eller sammen med ei jente, men ikke hvis, spesielt flere menn, har grafset ned i der.

Svært mange menn som ikke vasker hendene sine etter toalett besøk.

Det har vært en undersøkelse om dette og det var ikke akkurat koselig lesning.

Fordelen er vel at ingen har dødd av det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig, det tenker jeg på hver gang jeg ser ei peanøttskål på utesteder. Jeg forsyner meg så lenge jeg er alene om det eller sammen med ei jente, men ikke hvis, spesielt flere menn, har grafset ned i der.

Svært mange menn som ikke vasker hendene sine etter toalett besøk.

Det har vært en undersøkelse om dette og det var ikke akkurat koselig lesning.

Fordelen er vel at ingen har dødd av det.

Ja, jeg har sett undersøkelsene jeg også, men enda verre er det å se det med egne øyne når jeg er ute.

Jeg er nok litt overnøye på det jeg også, og holder meg i veldig stor grad unna både peanøtter og potetgull på utesteder og fest.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spise peanøtter? Man skal da drikke, ikke ete! *fremdeles småfyllesjuk etter lørdag*

Hehe, jeg var ute både fredag og lørdag, men er fin-fin i dag. Jeg var til og med i fin form i går. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, jeg var ute både fredag og lørdag, men er fin-fin i dag. Jeg var til og med i fin form i går. :)

Formen ble bra i går, med tanke på at jeg slutta å drikke rundt kl 06. Plutselig var det nesten ingen igjen, og vi ble omtrent jaget hjem. Hehe. Var bare veldig trøtt i går.

Skrevet

Nei, jeg gjør stort sett ikke det. Men iblant, hvis doen ser helt forjævlig ut, så unngår jeg at lårene berører toalettringen, altså får jeg trent lårmusklene samtidig.

Vi dør ikke av litt bassilusker.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg bruker 5 min på å polstre setet :P

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg bruker 5 min på å polstre setet :P

På offentlige steder da. Ikke hos bekjente

Caloni Makaroni
Skrevet

Hvor mye dritt er det egentlig på knappen for nedspyleren da?

Her er nærmeste plassen etter folk har tørka seg...

Håper de ikke har bommet på papiret!

Og enn på håndtaket på dokosten da?

Jeg får litt noia av beltespenner, jeg. Tenk deg så mye bakterier det er på dem! Man vasker jo stort sett ikke hendene før man har tatt på seg buksa og justert beltet.

Skrevet

Nei,det gjør jeg ikke. Det er heller tvilsomt at en vil bli smittet med noe ved å sitte på setet.

Jeg ble også opplært i nærmest hysteriske vaner som å dekke halve doen med papir, helst aldri bruke offentlig do i det hele tatt. Det var fryktelig mye styr med det, og veldig unødvendig.

Jeg syns det er litt hysterisk å skulle dekke alt med papir. Det hjelper jo ikke engang!

Det er jo på håndtak og spyleknapp osv bakteriene er.

Huden på lårene tåler nok å sitte på setet.

Men - sommerstid hvor en er underveis og stopper på rasteplasser o.l. ser det ofte ganske ille ut, da er det mye greiere å bare gå i skauen og pisse der.

Skrevet

Kommer an på hvordan doringen og rommet ser ut forøvrig.

Jeg studerer ringen litt før jeg enten tørker lett av, vasker litt av, legger på litt papir eller godkjenner og setter meg rett ned.

Men det er egentlig alt man tar på med hendene som er ekkelt - jeg tar f.eks aldri dirkete på dørhåndtaket på doer. Man aner jo ikke om den før deg gadd å vaske hender etter sitt besøk.

Skrevet

Nei, vanligvis ikke. Bare hvis toalettsetet ser virkelig ekkelt ut.

Jeg lærer heller ikke mine barn til det. Vil ikke at de skal bli hysteriske.

Tror ikke at noen tar skade av å sitte på samme toalettsete som andre har sittet på.

Skrevet

Jeg vasker alltid hendene mine grundig etter jeg har vært på toalettet/badet. Pleier å åpne døren med albuen når jeg skal ut derfra. Hjemme hos meg selv desinfiserer jeg håndtaket hver dag med en sånn blå hånddesinfiserende middel jeg har knabba på jobben :-)

En av de tingen vi har blitt terpet mest med i jobben som renholder er å ikke overvaske og desinfisere KUN ved behov. Dette pga av hvis vi fjerner den normale bakteriefloraen som skal være overalt, så vil bakteriene bli resistente og endre seg til mer resistente og hissige bakterier.

Da vil den uskyldige forkjølelsen eller magesyken _kunne_ bli noe mer hissig og kraftig.

Skrevet

Nei, jeg får ikke gjort det men gremmer meg stadig over alle de bakteriene jeg sprer mellom do og vasken. Hvorfor skal doen og toalettet være så langt fra hverandre at man blir en bakteriespreder.

Skrevet

Nei, jeg får ikke gjort det men gremmer meg stadig over alle de bakteriene jeg sprer mellom do og vasken. Hvorfor skal doen og toalettet være så langt fra hverandre at man blir en bakteriespreder.

Du kan jo ha (bakteriedrepende) våtservietter i lomma/veska som du kan bruke?

Skrevet

Du kan jo ha (bakteriedrepende) våtservietter i lomma/veska som du kan bruke?

Det hjelper jo litt men da må jeg også vaske alt på forhånd for de andre som har brukt doen har jo samme problemet.

Men jeg bruker sjelden offentlige toaletter pga det. Det er helt syk tenkt ut at vasken skal være så langt unna.

Skrevet

Det hjelper jo litt men da må jeg også vaske alt på forhånd for de andre som har brukt doen har jo samme problemet.

Men jeg bruker sjelden offentlige toaletter pga det. Det er helt syk tenkt ut at vasken skal være så langt unna.

Det er vel for at folk skal komme til toalettet fra begge sider, avhengig av hvordan de forflytter seg fra rullestolen og over på toalett-setet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...