Gå til innhold

Hvor blir mensen av?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke ha det......

Jeg slutta på p-pillene i aug og da fikk jeg mensen 2 ganger i aug.mnd.

Mellom aug-sep og sep-nov hadde jeg 30dager mellom hver mens. nov-des 28dager.

Hvis min syklus fremdels er 28dager så skulle jeg hatt mensen på fredag- men mensen kom ikke.

Jeg tok en test i gårkveld men den var neg.

Lør og søndag våkna jeg med følelsen at mensen var på vei, men fremdeles ingenting....

Så hva kan dette være? Jeg pleier aldri å være sen, før jeg begynte på p.pilla var syklusen 28dager og jeg kunne omtrent stille klokka etter når jeg skulle få mensen.....

Hva mener dere som har litt peiling her. Skal jeg ta en ny test eller er der garrantert at jeg ikke er gravid iogmed testen var neg i går?

Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262118-hvor-blir-mensen-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp ny test, ta den på morgenen. Sjekk bruksavisningen nøye og sjekk etter det antall minutter som står.

Jeg fikk negative tester i 1 uke etter forventet mens, til tross for at jeg hadde blitt gravid. Men jeg tror kanskje ikke jeg ventet lenge nok med å lese av resultatet, jeg så bare kontrollstreken kom opp, og kastet testen. På den første som var positiv så jeg på den etter 2 nye minutter og da var den veldig mye sterkere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262118-hvor-blir-mensen-av/#findComment-2097501
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha det......

Kjøp ny test, ta den på morgenen. Sjekk bruksavisningen nøye og sjekk etter det antall minutter som står.

Jeg fikk negative tester i 1 uke etter forventet mens, til tross for at jeg hadde blitt gravid. Men jeg tror kanskje ikke jeg ventet lenge nok med å lese av resultatet, jeg så bare kontrollstreken kom opp, og kastet testen. På den første som var positiv så jeg på den etter 2 nye minutter og da var den veldig mye sterkere.

Wiii- der satt jeg nesten lunchen min fast i halsen :)))

Jeg trodde at så lenge det var neg. på testen så kunne jeg bare glemme det...

Når jeg så resultatet i går så var jeg liksom ikke tilfreds med det neg. svaret, føler liksom noe nå :)

Og i natt drømte jeg at jeg fikk pos. svar...

Jeg kjøpte dobbelpakkning så jeg har en test til hjemme- men denne skal jeg vente med til det er gått noen dager til- kanskje jeg skal prøve å vente til fredda :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262118-hvor-blir-mensen-av/#findComment-2097518
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...